یک فیلم کوتاه با موضوع تحریم دارو می‌سازم/ صدابرداری علاقه‌ام است

مجید امینی نویسنده و کارگردان فیلم‌های کوتاه در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره فیلم کوتاه داستانی «خراش» که آخرین ساخته او بود، بیان کرد: این فیلم پس از اکران در سینماهای هنر و تجربه از اسفند سال گذشته روی پلتفرم فیلیمو منتشر شد و در بسیاری از فستیوال‌های برون مرزی شرکت کرده است.

او افزود: فیلم کوتاه «خَراش» در سال 1399 تولید و در جشنواره‌های داخلی، نهمین دوره جشنواره دانشجویی امید بوشهر، هجدهمین دوره جشنواره فیلم تصویر، چهارمین دوره جشنوار طنین استان گلستان، اولین دوره جشنواره فیلم تِراوُک ایران-ترکیه و جشنواره‌های کشورهای ایتالیا، آمریکا و ترکیه شرکت کرده است.

تهیه‌کننده فیلم کوتاه «خراش» از علاقه خود به صدابرداری صحبت کرد و گفت: آثار متعددی در قالب فیلم کوتاه، مستند، نیمه بلند، بلند و سریال را تاکنون صدابرداری کرده‌ام و از بین آن‌ها فیلم‌های کوتاه «یه چوم یه لنگ»، «پلن بی»، «بودن»، «گمشده»، «آن دَم»، «آبی خاکستری» و «منو شیده صدا کن» همکاری داشته‌ام.

او با اشاره به فعالیتش در زمان آموزش فیلمسازی بیان کرد: من چهار سال است که به تهران آمده‌ام و قبل از آن در انجمن سینمای جوانان زاهدان مشغول به ساخت فیلم‌های کلاسی بودم که از آن‌ها می‌توان به «ساعت صفر»، «برای فروش» و «تعویضی» اشاره کرد.

امینی در پایان از فعالیت‌های اکنونش گفت: در حال حاضر مشغول کار روی فیلم کوتاه داستانی با موضوع اجتماعی که روایتگر زندگی یک خانواده در شرایط تحریم دارو است، هستم و هفته آینده جزئیات تکمیلی از این کار منتشر خواهد شد.

امیرعلی حسینی

انتهای پیام/