بازیگری از تئاترهای بیرجند تا تلویزیون/ «بچه مهندس» من را به آرزویم رساند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۰۶
محمود خسرومنش در «شب‌نشینی» عنوان کرد:

بازیگری از تئاترهای بیرجند تا تلویزیون/ «بچه مهندس» من را به آرزویم رساند

محمود خسرومنش با حضور در برنامه «شب‌نشینی» از روند بازیگری خود در تئاترهای بیرجند و ایفای نقش در «بچه مهندس» توضیح داد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزای صبا، محمود خسرومنش بازیگر تلویزیون و تئاتر شب گذشته مهمان برنامه «شب‌نشینی» جام جم بود. او در ابتدای این برنامه درباره شهر زادگاه خود گفت: من اهل بیرجند هستم که حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت و حدود ۳۵ کیلومتر مربع مساحت دارد. از محصولات این منطقه می‌توان به زرشک و زعفران اشاره کرد. این شهر همچنین به پاکیزه‌ترین شهر ایران نیز معروف است. من تا ۲۸ سالگی در این شهر زندگی می‌کردم و اکنون ۳ سال است که به تهران آمده‌ام.

خسرومنش درباره پیوستن به سریال «بچه مهندس» به کارگردانی احمد کاوری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی توضیح داد: من از نوجوانی تئاتر کار می‌کردم و در سن ۱۸ سالگی به صورت حرفه‌ای فعالیت‌های خود را آغاز کردم. رشته تحصیلی من در دانشگاه تربیت بدنی بود زیرا نتوانستم در رشته هنر قبول شوم. پس از آنکه فراخوانی در رابطه با سریال «بچه مهندس» دیدم، برای شرکت در این فراخوان اقدام کردم و توانستم تایید مسئولان این سریال را بگیرم و برای ایفای نقش در سریال به تهران بیایم.

او افزود: من برای یادگیری تئاتر و بازیگری آموزش دیدم و استادان بسیاری داشتم و از طریق این کلاس‌ها وارد اجراهای متفاوتی شدم که به صورت عمومی پخش می‌شدند. من پیش از قبول شدن برای سریال «بچه مهندس» حدود ۱۵ کار تئاتر انجام دادم که شامل کار کودک، عروسک‌گردانی و فعالیت‌های دیگر می‌شوند.

این بازیگر اظهار کرد: من همیشه علاقه داشتم تا در پروژه‌های بزرگ ایفای نقش کنم و همواره تلاش می‌کردم تا بتوانم در سریال‌های تلویزیونی حضور داشته باشم اما تصور نمی‌کردم روزی به هدف خود برسم. خوشبختانه با قبول شدن در تست بازیگری سریال «بچه مهندس» توانستم به این آرزو دست یابم.

خسرومنش در پایان درباره آخرین سریالی که در آن حضور داشته است، خاطرنشان کرد: آخرین کاری که انجام داده‌ام سریال «آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی است که مدتی پیش کار فیلمبرداری آن به پایان رسید و اکنون از شبکه‌ دو سیما نمایش داده می‌شود. این سریال به صورت اپیزودی است و هر قسمت آن یک ماجرا دارد. من تنها در یک قسمت از این سریال بازی کرده‌ام و تمام بازیگران این سریال نیز تنها یک بار در این سریال حضور دارند.

برنامه «شب نشینی» به تهیه کنندگی علی شعبانی از شنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران و ۲۱ به وقت وین روی آنتن شبکه جهانی جام جم می‌رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است