کیم کارداشیان لباس مریلین مونرو را خراب کرد! | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۳

کیم کارداشیان لباس مریلین مونرو را خراب کرد!

کلکسیونر وسایل مریلین مونرو با انتشار عکسی از آسیب جدی که کارداشیان به لباس مونرو وارد کرده است، خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از گاردین، یک کلکسیونر مربوط به وسایل مریلین مونرو مدعی شده است که کیم کارداشیان آسیبی جبران ناپذیر و دائمی به لباس نمادین مریلین مونرو که معروف است در جشن ۴۵ سالگی جان اف کندی به تن داشت، وارد کرده است.

کارداشیان ماه گذشته میلادی این لباس مجلسی مریلین مونرو را در مت گالا پوشیده بود. با این حال عکس‌های که به تازگی توسط اسکات فورتنر، کلکسیونری که کارش تایید یادگاری‌های مونرو است، منتشر کرده است نشان می دهد پارچه این لباس کشیده و برخی بلورهای روی آن گمشده است.

در عکس‌هایی که روز دوشنبه ۱۳ ژوئن در اینستاگرام منتشر شد، پارگی و کشیدگی قابل توجهی روی لباس دیده می‌شود، ضمنا همانطور که اشاره شد به نظر می‌رسد برخی بلورهای روی لباس نیز گمشده و برخی دیگر به نخ آویزان شده‌اند.

کارداشیان لباس ابریشمی بلوری مونرو را که ارزشی معادل ۴٫۸ میلیون دلار دارد در مراسم اوایل ماه می روی فرش قرمز مت گالا پوشید. گفته می شود بیش از یک ماه قبل از مت گالا، کارداشیان گفته بود: «وقتی دیدم لباس برایم مناسب نیست، می‌خواستم گریه کنم، زیرا اصلا نمی‌توان آن را تغییر داد.» با این حال کارداشیان بعد از این ماجرا کاهش وزن شدیدی انجام داد تا بتواند لباس را بپوشد.

این اتفاق در حالی رخ داده است که شورای بین‌المللی موزه‌ها اعلام کرده اند که لباس‌های تاریخی توسط هیچ‌کس، چه شخصیت‌های دولتی یا مشهور غیردولتی نباید پوشیده شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است