گروه «بی‌تی‌اس» موقتا از هم جدا می‌شوند/ سقوط ۱٫۸ میلیاردی ارزش سهام گروه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۵

گروه «بی‌تی‌اس» موقتا از هم جدا می‌شوند/ سقوط ۱٫۸ میلیاردی ارزش سهام گروه

اعضای گروه موسیقی کی‌پاپ «بی‌تی‌اس» اعلام کردند برای دوره ای موقت از هم جدا می شوند.

به گزارش صبا به نقل از بی‌بی‌سی، اعضای گروه موسیقی کی‌پاپ (پاپ کُره‌ای) بی‌تی‌اس که محبوبیتی کم‌‌نظیر در سطح جهان پیدا کرده‌اند، سه شنبه ۱۴ ژوئن در یک کنفرانس خبری از قصدشان برای جدایی موقت سخن گفتند.

این گروه موسیقی هفت‌نفره دلیل این تصمیم را «خستگی» و تلاش نافرجام برای یافتن «هویت» اعلام کردند. قرار است آنها مدتی از فعالیت گروهی کناره‌گیری کنند تا بر مهارت‌های انفرادی خود تمرکز کنند.

از بی‌تی‌اس به عنوان بزرگ‌ترین گروه پسرانه موسیقی پاپ در جهان یاد می‌شود که در شناساندن پاپ کره‌ای به جهان نقش کلیدی داشته است. اما مدیر این گروه بلافاصله پس از اعلام خبر جدایی اعضا از گروه، برای اطمینان دادن به طرفدارانِ نگران بی‌تی‌اس گفت که این جدایی موقتی است و با آنچه که طرفداران موسیقی پاپ در غرب تصور می‌کنند، فرق دارد.

شاید یکی از دلایل واکنش نسبتا سریع مدیر گروه این بود که با اعلام خبر جدایی، یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون دلار از ارزش سهام این شرکت کاسته شد.

از این گروه به عنوان پرفروش‌ترین هنرمندان جهان یاد می‌شود. آنها چند روز قبل به کاخ سفید رفتند البته نه برای اینکه جو بایدن رییس‌جمهوری آمریکا را با آهنگشان به رقص آورند بلکه درباره نفرت‌پراکنی علیه آسیایی‌ها و آسیایی‌تبارها که با همه‌گیری کرونا در آمریکا این نفرت پراکنی افزایش چشمگیری داشته است. صحبت کردند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است