شب‌های کنسرت همایون شجریان به عدد ۱۷ رسید/ هنوز تقاضا وجود دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴

شب‌های کنسرت همایون شجریان به عدد ۱۷ رسید/ هنوز تقاضا وجود دارد

تا امروز 17 روز اجرا برای کنسرت پیش روی همایون شجریان درنظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، کنسرت همایون شجریان خواننده موسیقی سنتی ایرانی با عنوان «به رنگ صدا» به دلیل استقبال مخاطبان به ۱۷ روز تمدید رسیده است.

این اجراها در تاریخ ۱، ۲، ۳،‌ ۵، ۶، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۱، ۲۲، ۲۳، ۲۴، ۲۵ و ۲۶ تیرماه برگزار می‌شود.

بلیت‌فروشی کنسرت «به رنگ صدا» در روز ۲۵ خرداد بدون اعلام زمان دقیق بلیت فروشی از سوی برگزارکنندگان آغاز شد، ولی همچنان تعداد زیادی از کاربران موفق به خرید بلیت نشده‌اند و به سرعت بلیت‌های این چند اجرا هم به پایان رسید.

این میزان از استقبال اجرای همایون شجریان به عنوان یکی از خواننده های پرطرفدار ایرانی، از سوی دیگر نشان از این دارد که محصول خوب فرهنگی بین مخاطبان طرفدار دارد و تقاضا وجود دارد لذا در صورت عرضه مناسب، بازار اقتصادی آن هم تضمین شده است. البته از سوی دیگر این اتفاق نشان داد از لحاظ زیرساخت های سخت و نرم افزاری با مشکلات زیادی مواجه هستیم؛ از سالن مناسب اجرا تا سامانه بلیت فروشی.

شجریان پیش از این اعلام کرده بود: «دوستان گرامی

کنسرت در روزهای ۲۱-۲۲-۲۳-۲۴-۲۵-۲۶ تیرماه تمدید شد.
عزیزان می‌توانند برای تهیه بلیت، روز ۲۵ خرداد به سایت تیوال مراجعه نمایند.

متاسفانه در روزهای اخیر افرادی با روش‌های مختلف اقدام به رفتارهای سودجویانه در خصوص ارایه بلیط با قیمت‌های غیر واقعی کنسرت به علاقه‌مندان نموده‌اند.
بر این اساس به آگاهی می‌رساند که سایت رسمی فروش بلیط این کنسرت فقط سایت تیوال و تنها سرشماره ارتباط پیامکی معتبر تعریف شده با دانشجویان عزیز نیز فقط سرشماره ۲۰۰۰۹۰۹۰ می‌باشد و آخرین اطلاعات مربوط به فعالیت‌های اینجانب و مشخصا کنسرت‌های پیش رو از طریق صفحه رسمی اینجانب منتشر می‌شود.
لذا از شما عزیزان درخواست می‌کنم دقت نظر لازم را معمول و از ارتباط با این افراد اجتناب فرمایید تا امکان سو استفاده سودجویان نیز فراهم نشود.»

ارکستر سیاوش با صدای همایون شجریان و به رهبری آرش گوران در سالن همایش‌های کشور (سالن وزارت کشور) اجرا خواهد کرد.

امیرعلی حسینی

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است