اجرای «بالاخره این زندگی مال کیه؟» از اول تیرماه آغاز می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۳

اجرای «بالاخره این زندگی مال کیه؟» از اول تیرماه آغاز می‌شود

اجرای نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه؟» به کارگردانی سعید حشمتی با بازی دنیا مدنی 1 تا 10 تیر در پردیس تئاتر شهرزاد آغاز می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی نمایش، نمایش «بالاخره این زندگی مال کیه؟» به کارگردانی سعید حشمتی با بازی دنیا مدنی ۱ تا ۱۰ تیر در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود.

«بالاخره این زندگی مال کیه؟» نوشته برایان کلارک با ترجمه احمد کسایی‌پور درباره کن هَریسن مجسمه‌ساز و استاد دانشگاه است که در پی یک سانحه رانندگی برای همیشه فلج می‌شود. وضعیت جسمانیِ درمان‌ناپذیرش چنان است که او تصمیم می‌گیرد از بیمارستان مرخص شود. مبارزه او برای به دست آوردن این امتیاز، مسائل بسیار مهمی را در زمینه اراده آزاد، حرمت انسانی و اخلاق اجتماعی مطرح می‌کند.

نیما هاشمی سرشت، کیمیا خلج، هدیه هاشمی، علی ریاحی، میلاد کفایی، نیلوفر مرات، سیاوش معمار زاده، مریم بهمن پور، محمد سعادت، سجاد باقری، بهناز تاجیک و دنیا مدنی بازیگران این نمایش هستند و از دیگران عوامل آن می توان به طراح صحنه: کیارش ‌ظریفی و مبین الماسی، طراح پوستر و گرافیک: مهدی ‌طالقانی، مشاور لباس: سمانه ‌احمدی ‌مطلق، دوخت لباس: رکسانا دهری، دستیاران کارگردان: صدف ‌قطعی و مانا فرد ، ساخت تیزر: علی ریحانی، موشن گرافی: سعید ‌حشمتی، تصویربردار هوایی : حامد آقابیگی عکاسان: سارا کلوند، شیوا خدابخش و پرتو ‌جغتایی و مدیر تبلیغات: محسن ‌بیده اشاره کرد.

«بالاخره این زندگی مال کیه؟» ۱ تا ۱۰ تیر ساعت ۱۹:۴۵ در سالن دو پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می رود و علاقه‌مندان برای خرید بلیت می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است