«بازی دراز» همچنان در انتظار بودجه است/ ساخت مستند نیمه‌بلند «استاد آزاد» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۴
محمدرضا شرف‌الدین در گفتگو با صبا:

«بازی دراز» همچنان در انتظار بودجه است/ ساخت مستند نیمه‌بلند «استاد آزاد»

تهیه‌کننده سینمای دفاع مقدس از ساخت فیلم «استاد آزاد» طی یک سال گذشته خبر داد.

محمدرضا شرف‌الدین تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا، درباره فیلم دفاع مقدسی «بازی دراز» به کارگردانی و نویسندگی یاسمن نصرتی و تهیه‌کنندگی خودش که نزدیک به ۲ سال پیش پروانه ساخت کسب کرد، اما سرمایه گذار جذب نشده است، اظهار کرد: این فیلم همچنان در بلاتکلیفی قرار دارد و با وعده‌‌های بنیاد سینمایی فارابی در سال های قبل، قرار بر ساخت این فیلم شد، اما در نهایت هنوز سرمایه اولیه تولید فیلم «بازی دراز» در دست نیست.

به گفته وی، «بازی دراز» داستان زنی به نام فرنگیس است که با رشادت چند سرباز عراقی را به اسارت خود درمی‌آورد.

وی که درحال ساخت فیلم مستند «استاد آزاد» به کارگردانی بهروز خلج است، گفت: این فیلم درباره فعالیت‌های احمدعلی فروغی ابری بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) است و روایت سابقه او در دانشگاه به تصویر کشیده می‌شود.

این تهیه‌کننده پیشکسوت سینما تصریح کرد: زمان بندی این فیلم که در اصفهان ضبط شد، روی ۵۵ دقیقه توافق شده، است و در نهایت امکان این وجود دارد که برای جشنواره‌ها آماده شود. همچنین اگر این فیلم از بازه زمانی ۵۵ دقیقه خارج شود و بتوانیم به ۷۵ دقیقه برسانیم، پروانه نمایش فیلم مستند «استاد آزاد» را اخذ می‌کنیم و وارد مرحله اکران خواهد شد.

شرف‌الدین درباره صاحب ایده این فیلم مستند، گفت: فیلم «استاد آزاد» به کارگردانی بهروز خلج و با صدای محمدعلی نجفی روایت می‌شود و روابط عمومی دانشگاه آزاد اصفهان(خوراسگان) پیشنهاد این همکاری را داد.

او در پایان از خصوصیت‌های ساخت این اثر بیان کرد: فیلم مستند «استاد آزاد» روایتگر فعالیت‌های بزرگی است که احمدعلی فروغی ابری برای جوانان و آموزش اقتصادمحور در دوران حیاتش انجام داد. او به دانشجویان در تمام زمینه‌ها کمک می‌کرد تا از مدرک تحصیلی و توانایی آن‌ها همزمان برای شاغل شدن و طی کردن مسیر موفقیت و در نهایت کسب ثروت استفاده شود.
امیرعلی حسینی
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است