تماشای فیلم آثار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان از تلویزیون تئاتر ایران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵

تماشای فیلم آثار جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان از تلویزیون تئاتر ایران

با هدف دسترسی طیف وسیع‌تری از علاقه‌مندان تئاتر کودک و نوجوان به نمایش‌های این حوزه، فیلم آثار بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، از تلویزیون تئاتر ایران، پخش خواهد شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، همزمان با برگزاری بیست‌وهفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در روزهای یکم تا ششم تیرماه ۱۴۰۱، فیلم آثار حاضر در بخش‌های «تئاتر با اجرای کودکان و نوجوانان زیر ۱۸ سال»، «تئاتر فراگیر»، «مسابقه تئاتر خردسال»، «مسابقه تئاتر کودک» و «مسابقه تئاتر نوجوان»، در سامانه اینترنتی تلویزیون تئاتر ایران، جهت تماشا در دسترس مخاطبان خواهد بود.

قیمت بلیت تماشای فیلم هر اثر در این سامانه ۱۰ هزار تومان، و قیمت بسته‌ تماشای آثار حاضر در جشنواره، با ۵۰ درصد تخفیف برای ۳۴ نمایش ۱۷۰ هزار تومان است.

علاقه‌مندان به تماشای آثار این دوره از جشنواره‌ی تئاتر کودک و نوجوان می‌توانند از روز یکم تا هفتم تیرماه ۱۴۰۱ به تلویزیون تئاتر ایران به آدرس tv.theater.ir مراجعه و فیلم نمایش‌های این دوره از جشنواره را مشاهده کنند.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنرهای نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهادهای استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است