هیات داوران سه بخش جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۵

هیات داوران سه بخش جشنواره تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند

هیات داوران ۳ بخش مسابقه تئاتر خردسال، خیابانی و خیمه شب‌بازی بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، دبیرخانه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان هیات داوران ۳ بخش، مسابقه تئاتر خردسال، خیابانی و خیمه شب‌بازی، این رویداد نمایشی را معرفی کرد.

بر این اساس، الکا هدایت، بهرام بهبهانی و مهرداد نظام‌آبادی ۳ داوری هستند که آثار بخش مسابقه تئاتر خردسال را بررسی و برگزیدگان را در اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان معرفی می‌کنند.

همچنین هیات داورانی متشکل از بهناز مهدی‌خواه، عباس جمشیدی‌فر و حسین صفی آثار بخش‌های مسابقه تئاتر خیابانی و خیمه‌شب بازی، جشنواره بیست و هفتم تئاتر کودک و نوجوان، را ارزیابی خواهند کرد.

هیات داوران این ۳ بخش از هنرمندان باسابقه عرصه هنر‌های نمایشی، به ویژه نمایش کودک و نوجوان هستند که آثار منتخب جشنواره بیست و هفتم را داوری می‌کنند.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، یکم تا ششم تیرماه به دبیری‌ امیر مشهدی عباس و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنر‌های نمایشی ایران، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بهزیستی، شهرداری همدان، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است