جزییات برنامه این ماه «نشست شعر و موسیقی» در فرهنگسرای اندیشه | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۲

جزییات برنامه این ماه «نشست شعر و موسیقی» در فرهنگسرای اندیشه

جزییات نشست جدید «شعر و موسیقی» که هر ماه در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود، اعلام شد.

گزارش صبا به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، کانون ادبی زمستان در جدیدترین ویژه برنامه خود در فرهنگسرای اندیشه با حضور شاعران و ترانه‌سرایان برنامه‌ای با عنوان «نشست شعر و موسیقی» برگزار می‌کند.

کانون ادبی زمستان یکی از کانون‌های فعال در حوزه‌های شعر، ترانه و موسیقی در فرهنگسرای اندیشه است. این کانون چندی پیش با برگزاری جشن تولد شانزدهمین سال تاسیس خود که عده ای از هنرمندان و اهالی شعر و موسیقی نیز در آن حضور داشتند، دوران جدیدی را در فرهنگسرای اندیشه آغاز کرد و حالا جدیدترین ویژه برنامه خود را با عنوان «نشست شعر و موسیقی» در روز جمعه ۳ تیرماه از ساعت ۱۶ با حضور جمعی از شاعران و ترانه‌سرایان و اهالی موسیقی برگزار می‌کند.

در قسمتی از این مراسم شاعرانی نظیر بیژن ارژن، مهرنوش قربانعلی، احسان افشاری، داود رحمت‌الهی، همایون حسینیان، یاحا کاشانی، لیلا کردبچه، مریم اسدی، سیدحسین متولیان، مهدی موسوی میرکلایی، محمدرضا شالبافان، عبدالجبار کاکایی، صابر سعدی‌پور، حمیدرضا شکارسری و مهدی استاداحمد شعرخوانی کرده و  چهره‌های موسیقی کشور نیز نظیر قاسم افشار، محمدرضا چراغعلی، محمدرضا مقدم، یاور اقتداری و فواد امیری در این برنامه به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

ورود به این نشست، برای عموم علاقه‌مندان، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی آزاد است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است