پخش آزمایشی شبکه ماهواره‌ای استقلال آغاز شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۰

پخش آزمایشی شبکه ماهواره‌ای استقلال آغاز شد

شبکه تلویزیونی استقلال با پوشش مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم، پخش آزمایشی خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، امروز اول تیرماه و همزمان با برگزاری مراسم معارفه ریکاردو ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، شبکه ماهواره‌ای این باشگاه پخش آزمایشی خود را آغاز کرد.

این شبکه که گفته می‌شود بر بستر دو ماهواره هاتبرد و یاهست قابل دسترسی است، با پخش زنده این مراسم معارفه، برای نخستین بار آغاز به کار کرد.

مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال در این مراسم گفت: منافع استقلال که یک هزار میلیاردی است، گم شده است و من باید این مبلغ را از صداوسیما بگیرم. من دست‌بوس همه عوامل صداوسیما هستم، اما این پول باید داده شود، اما هنوز هیچ اقدامی انجام نشده است. من ولی کار خود را می‌کنم و شبکه استقلال را راه‌اندازی می‌کنم. تا هفته دیگر هر کسی می‌تواند شبکه استقلال را ببیند.

به گفته او، افتتاح رسمی این شبکه در آستانه شروع فصل بعد فوتبالی و همزمان با پوشش زنده جشن قهرمانی باشگاه استقلال در برج میلاد خواهد بود.

گفته می‌شود شبکه استقلال روی تلویزیون‌های سامسونگ و سام‌سرویس نیز قابل دسترس است.

در سال‌های اخیر و با افزایش شمار شبکه‌های ماهواره‌ای پخش‌کننده فیلم و سریال، گفته می‌شود بخش زیادی از این شبکه‌ها از داخل ایران مدیریت می‌شوند، اما در حالی که عموما آنتن خود را به وسیله سریال‌های نمایش خانگی و فیلم‌های اکران آنلاین پر می‌کنند، تاکنون هیچ‌گاه به صورت رسمی فعالیت نکرده‌اند.

شبکه تلویزیونی استقلال در صورت آغاز به کار رسمی، نخستین شبکه برودکست غیروابسته به سازمان صداوسیما خواهد بود.

بیشتر بخوانید

باشگاه استقلال مدعی راه‌اندازی شبکه تلویزیونی استقلال شد

عکس از رضا سعیدی‌پور است.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است