امیدوارم این قطعه تسکین کوچکی بر درد ملت مظلوم فلسطین باشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۱۷
محسن توسلی:

امیدوارم این قطعه تسکین کوچکی بر درد ملت مظلوم فلسطین باشد

محسن توسلی از تجربه ساخت قطعه «عاشق مبارزه با اسرائیل» سخن گفت.
محسن توسلی خواننده موسیقی انقلابی با اشاره به تجربه ساخت قطعه «عاشق مبارزه با اسرائیل» توضیح داد: این قطعه ضدصهیونیستی سال گذشته با عنوان «عاشق مبارزه با اسرائیل» بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر نابودی رژیم اسرائیل تا ۲۵ سال ساخته شد. خاطر نشان می سازد که در ابتدای این قطعه  فرازهایی از سخنان مقام معظم رهبری درباره مبارزه با رژیم اشغالگر قدس شنیده می شود.

او ادامه داد: ما آن روزها تصمیم گرفتیم بغض چند ساله مان از کودک کشی رژیم صهیونیستی را با زبان موسیقی بیان کنیم زیرا این کودک کشی بی رحمانه رژیم اسرائیل دل هر انسانی را آزرده می کند و در بسیاری از نقاط دنیا هم انسان ها به آن واکنش نشان دادند.

این خواننده جوان با تاکید بر اینکه باید آثاری با زبان های زنده دنیا درباره حقوق مردم فلسطین تولید شود، بیان کرد: ما آن قطعه را سه زبانه منتشر کردیم تا سخنان حقیقت طلب مقام معظم رهبری را به جهان برسانیم و به سهم خود گفتیم در زمانه ای که همه باید به سمت صلح جهانی برویم این رژیم کودک کُش اسرائیل است که جلوی صلح جهانی را گرفته است و به همین دلیل ما عاشق مبارزه با اسرائیل هستیم.

توسلی با اعلام اینکه تولید چنین کارهایی برای او جنبه سفارشی ندارد، توضیح داد: آنچه برای من واقعا ناراحت کننده است مظلومیت محض کودکانی است که بی گناه توسط رژیم صهیونیستی شهید می شوند و امیدوارم این قطعه تسکین کوچکی بر درد بزرگ ملت مظلوم فلسطین باشد.

این خواننده در بخش پایانی صحبت های خود گفت: خوشبختانه تا به امروز برخی از هنرمندان مطرح کشورمان به تولید آثار خوبی در حوزه مقاومت و فلسطین دست زده اند اما من مطمئنم اگر کمی بیشتر درد مردم فلسطین را حس کنیم و در کنار کارهای خوب و موثری که در حوزه های مختلف آسیب های اجتماعی تولید می شود به مساله فلسطین نیز بپردازیم قطعا این کارها تبدیل به آثار جهانی می شود و تاثیرات زیادی خواهد داشت. این کارها مرهمی هرچند کوچک بر زخم مردم دردکشیده ای است که کودکانشان به دست رژیم صهیونیستی به شهادت می رسند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است