آغاز فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن» از ۱۷خرداد/حضور ۵خواننده مشهور پاپ | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۳
یعقوب غفاری خبرداد:

آغاز فیلمبرداری «ماموریت غیرممکن» از ۱۷خرداد/حضور ۵خواننده مشهور پاپ

فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» به کارگردانی یعقوب غفاری و تهیه کنندگی محمود فلاح قرار است با حضور 5خواننده مشهور پاپ کشور در 17خرداد کلید خواهدخورد.
یعقوب غفاری کارگردان فیلم سینمایی «ماموریت غیرممکن» که مراحل پیش تولید خود را سپری می کرد در ارتباط با شروع فیلمبرداری این فیلم به «صبا» گفت: ۱۷ماه خرداد فیلم با حضور ۵ خواننده مشهور پاپ کشور و ۶ بازیگر حرفه ای سینما کلید خواهد خورد. این پنج خواننده قرار است در این فیلم درنقش خود حضور داشته باشند.
وی در ادامه افزود: از آخرین تکنولوژی جلوه های ویژه بصری در فیلم «ماموریت غیر ممکن» استفاده می شود. داستان فیلم طنزی اجتماعی با محوریت فرار مغزها و تولید ملی است.

غفاری به موضوع فیلم اشاره کردو گفت: یک مامور خارجی ماموریت دارد تا فرمولی را از دانشمند ایرانی سرقت کرده و در خارج از کشور به تولید برساند.
عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از: مجری طرح و کارگردان: یعقوب غفاری، مدیرفیلمبرداری:محمدابراهیمیان، صداگذار:محسن روشن، صدابردار: جعفرعلیان، برنامه ریز: نرجس ابراهیمی، طراح صحنه و لباس:بهنام کلامی، مدیرتولید:علی مجد کمایی، مدیرتدارکات:سعیدرضوی، چهره پرداز:امیدگل زاده و جلوه های ویژه بصری:حسن پیله ور، تهیه کننده:محمودفلاح.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است