معرفی داوران دو بخش دیگر هشتمین جشنواره فیلم شهر

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در بخش‌های مسابقه پویانمایی، سریال‌های تلویزیونی و نمایش خانگی، سینمای ایران، محله و اقلام تبلیغات سینمای ایران و آفرینش‌های هنری شهری، مستند و فیلم‌های داستانی کوتاه و نیمه‌بلند برگزار خواهد شد.

اعضای هیات انتخاب بخش «داستانی کوتاه و نیمه بلند» و «مسابقه محله» هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر معرفی شدند.

سعید پوراسماعیلی، امیر بوالی و محمدرضا خردمندان انتخاب آثار «داستانی کوتاه و نیمه بلند» این جشنواره را بر عهده دارند و راحله امینیان، حسین دارابی و هادی مقدم‌دوست انتخاب آثار «مسابقه محله» در قالب آثار کوتاه موبایلی، مستند خبری، داستانی این جشنواره را برعهده دارند.

داوران بخش «داستانی کوتاه و نیمه بلند»

سعید پوراسماعیلی فارغ‌التحصیل رشته سینما از دانشگاه هنر و مدرس دانشگاه و برگزارکننده کارگاه‌های تخصصی عکاسی، فیلمبرداری و نورپردازی است. او نویسنده، کارگردان و مدیر فیلمبرداری بیش از 50 فیلم کوتاه و بلند بوده است.

او همچنین عضو انجمن فیلم کوتاه ایران، معاون پژوهش و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران، رئیس هیأت مدیره انجمن فیلم کوتاه ایران در خانه سینما و عضو هیأت مدیره شورای علمی و معاون اجرایی مدرسه ملی سینمای ایران است.

امیر بوالی، عضو شورای پروانه نمایش آثار غیر سینمایی در سازمان سینمایی است. وی پیش از این سرپرست گروه تولیدات الف ویژه و مدیر گروه طرح و برنامه مرکز سیما فیلم بوده است. او نویسنده فیلم نامه‌های «و دوباره بهار» به کارگردانی راما قویدل و «بغضِ شیشه‌ای» به کارگردانی بهنام بهزادی است.

محمدرضا خردمندان، متولد 1362 و تحصیل‌کرده رشته کارگردانی از دانشگاه صدا و سیما است. او کارگردان آثاری همچون «بیست و یک روز بعد» و فیلم‌های کوتاه «پدر»، «دوئل» و «گزارشگر» و سریال تلویزیونی «از سرنوشت» است. وی همچنین سابقه تدریس کارگردانی در دانشگاه صدا و سیما، حوزه هنری و انجمن سینمای جوانان ایران را دارد.

داوران بخش «مسابقه محله»

راحله امینیان متولد 1357 و فارغ التحصیل رشته‌روان شناسی در مقطع کارشناسی ارشد است. او در حال حاضر مجری صداوسیما است و از سال 75 در رادیو و تلویزیون فعالیت می‌کند.

حسین دارابی نویسنده، کارگردان و تهیه‌کننده است و کارگردانی آثار سینمایی همچون «مصلحت» و «هناس» را در کارنامه خود دارد. او همچنین دیپلم افتخار بهترین کارگردانی اول در سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر را کسب کرده است.

هادی مقدم‌دوست متولد 1350، نویسنده و کارگردان است. او نویسنده آثاری مانند «شعله ور»، «هیهات»، «آرایش غلیظ»، «سر به مهر»، «بی‌پولی» است و کارگردانی آثاری همچون «سر به مهر»، «هیهات»، «چسب زخم» و مجموعه تلویزیونی «سرباز» را بر عهده داشته است.

او همچنین در سی‌ویکمین جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین کارگردانی بخش نگاه نو را دریافت کرد.

هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر، به دبیری مجید اکبرشاهی تابستان سال جاری در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/