ساخت «لونه زنبور۲» درسال جدید/اضافه شدن بازیگران جدید به فیلم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۲۰
سعید خانی خبرداد:

ساخت «لونه زنبور۲» درسال جدید/اضافه شدن بازیگران جدید به فیلم

«لونه زنبور2» به کارگردانی برزو نیک نژاد، تهیه کنندگی سعید خانی و نویسندگی محسن کیایی،پس از پایان «ساخت ایران2» در سال جدید ساخته خواهد شد.

سعید خانی تهیه کننده فیلم سینمایی «لونه زنبور» از ساخت فصل دوم این فیلم به «صبا» خبر داد و گفت: در حال مذاکره و فراهم کردن شرایطی برای ساخت فیلم سینمایی «لونه زنبور۲» هستیم.
وی در ادامه افزود: پس از پایان سریال «ساخت ایران۲» برنامه ریزی های لازم  انجام می گیرد و با همکاری برزو نیک نژاد کارگردان و محسن کیایی به عنوان نویسنده در سال جدید «لونه زنبور۲» را هم خواهیم ساخت. ایده اولیه فیلم نوشته شده، ولی فیلمنامه نیاز به نگارش بیشتری دارد که پس از پایان «ساخت ایران ۲» این اتفاق خواهد افتاد.
خانی در ارتباط با بازیگران این فیلم نیز  توضیح داد: تقریبا بازیگران اصلی فیلم همان بازیگران «لونه زنبور۱» خواهند بود، ولی بازیگران جدید دیگری هم به فیلم اضافه خواهند شد.
تهیه کننده فیلم «من» در خصوص وضعیت اکران «لونه زنبور» خاطرنشان کرد:ب ا توجه به گذشت سه ماه از اکران این فیلم، هنوز جذابیت و مخاطبان خود را دارد و  با فروش خوبی روبرو شده است. ۱۰سینما در تهران و  20سینما در شهرستان داریم و امیدوارم فیلم تا عید فطر روی پرده سینما باشد.
بنابراین گزارش، «لونه زنبور» فیلمی به کارگردانی برزو نیک‌نژاد، نویسندگی محسن کیایی و تهیه‌کنندگی سعید خانی  است. این فیلم در تاریخ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ در سینماهای سراسر ایران اکران شده‌است.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: صابر (پژمان جمشیدی) و مرتضی (محسن کیایی) دو پسرخاله هستند که در عرصه ی دزدی فعالیت دارند و با تحویل گرفتن یک جعبه وارد یک جریان بزرگ می شوند.

محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار و رعنا آزادی ور بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است