مرد مانده بود چرا چنین شده است… | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۴

مرد مانده بود چرا چنین شده است…

کتاب «با من حرف بزن» نوشته حسن احمدی از سوی انتشارات سروش به چاپ رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش، چاپ نخست کتاب «با من حرف بزن» تالیف حسن احمدی از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

در بخشی از کتاب آمده است: «لرزش‌های هانیه کمتر شده بود. مادربزرگ پتوی سوم را که چند دقیقه پیش روی او انداخته بود برداشت. خیلی طول نکشید هانیه تب کرد و مدام عرق ریخت. مادربزرگ تشتی آب آورد و او را پاشویه کرد.

مرتب دستش را به پیشانی هانیه می‌کشید: «چرا این تب پائین نمیاد؟»

هانیه گفت می‌خواهد دراز بکشد. مادربزرگ کمکش کرد. او دراز کشید و پتو را تا بالای سرش آورد. هانیه دوباره می‌لرزید. مادربزرگ نمی‌دانست چه کند. باز پتوی سوم را هم روی او اندخت و خودش هم بالای سر هانیه نشست.

هانیه در حال خواب و بیداری رویایی دید. مردی با یک ظرف بزرگ غذا به او نزدیک می‌شد. می‌خواست ظرف غذا را به او بدهد، اما هانیه نگرفت.

مرد به سراغ هر کس دیگری هم رفت، دست او را عقب زدند. مرد مانده بود چرا چنین شده است!…»

چاپ نخست این کتاب در ۱۲۰ صفحۀ رقعی، شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۵۵٫۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل کنند. همچنین از طریق پیامرسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره ۰۹۹۲۱۶۰۵۱۱۹ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است