تکمیل تریلوژی «خانم» در زمستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۹
جواد عاطفه:

تکمیل تریلوژی «خانم» در زمستان

در بخش سوم این تریلوژی درباره یک مرد ترنس صحبت می‌کنیم. این شخصیت از کودکی رفتارهای زنانه داشته است، درنتیجه در محیط اطراف، جامعه و در میان دوستان به مسخره او را خانم صدا می‌کنند.
جواد عاطفه؛ نویسنده و کارگردان تئاتر که چندی پیش نمایش «دده‌خانم» را در تماشاخانه «دا» روی صحنه برده است، درباره جدیدترین فعالیت‌های خود به «صبا» گفت: نمایش «دده‌خانم» در ادامه «خانم ایکس» و بخش دوم یک تریلوژی به نام «خانم» بود که سوم خرداد به اجراهای خود در تماشاخانه «دا» پایان داد. نمایش سوم این تریلوژی «خانم» نام دارد که طبق برنامه‌ریزی‌های ما بهمن و اسفندماه سال جاری در خانه‌نمایش «دا» روی صحنه می‌رود.
تکمیل تریلوژی «خانم» در زمستان
این هنرمند تئاتر درباره مضمون این نمایش گفت: در بخش سوم این تریلوژی درباره یک مرد ترنس صحبت می‌کنیم. این شخصیت از کودکی رفتارهای زنانه داشته است، درنتیجه در محیط اطراف، جامعه و در میان دوستان به مسخره او را خانم صدا می‌کنند.
عاطفه در پایان از تور اروپایی نمایش «خانم ایکس» گفت: قصد دارم در جریان تور اروپای «خانم‌ایکس»، این نمایش که گانه نخست از سه‌گانه «خانم» است را تابستان در استکهلم اجرا کنم. در آن‌جا یک مکان قرون‌وسطایی صدساله را انتخاب کردم که البته سالن نیست و همچون «دا» یک مکان زیرزمینی است که در عرض و طول با «دا» متفاوت است و من برای این اتمسفر دوباره نمایش را طراحی کرده‌ام. البته این مکان به‌عنوان مکان اجرای موسیقی قرون‌وسطایی مورد استفاده قرار می‌گیرد و فضایی کاملا نزدیک به «دا» دارد اما قدرت تکنولوژی آن بسیار بسیار بهتر است.
گفتنی است؛ جواد عاطفه قصد دارد بخش سوم تریلوژی «خانم» و اجرای بخش اول آنرا در یک مکان قرون وسطایی در اروپا بروی صحنه ببرد

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است