نمایش «بهت» در جشنواره‌های خارجی/اکران بعد از جام ‌جهانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۲
در گفت‌وگو با «صبا» مطرح شد:

نمایش «بهت» در جشنواره‌های خارجی/اکران بعد از جام ‌جهانی

محمدنشاط: «مراحل زیرنویس، چاپ پوستر،ساخت تیزرو آنونس های خارجی را انجام داده ایم و قصد داریم فیلم را برای جشنواره های خارجی فرستیم.»

محمد نشاط تهیه کننده فیلم سینمایی «بهت» در ارتباط با آخرین وضعیت این فیم سینمایی به «صبا» گفت: پروانه نمایش فیلم را بدون هیچ ممیزی دریافت کرده ایم و از آنجایی که فیلم قابلیت حضور در جشنواره های خارجی را دارد، مراحل زیرنویس،چاپ پوستر و ساخت تیزر و آنونس های آن را انجام داده ایم و قصد داریم فیلم را برای جشنواره های خارجی پیش رو بفرستیم.
وی در ارتباط با زمان اکران فیلم نیز افزود: پخش فیلم بر عهده هدایت فیلم و مرتضی شایسته است. امسال علاوه بر اکران فیلم ها در ماه رمضان، جام جهانی هم وجود دارد و ما با حجم زیادی از فیلم ها که درخواست اکران دارند مواجه هستیم. با توجه به این شرایط و این موضوع که فیلم های طنز با فروش بیشتری مواجه هستند و فیلم ما هم فیلمی اجتماعی است امیدواریم در اکران موفق باشد. انشاالله بعد از ماه مبارک رمضان و جام جهانی بتوانیم در بهترین موقعیت فیلم را اکران کنیم. فیلم ما قابلیت این را دارد که در نیمه اول سال اکران شود.

او در پاسخ به این سوال که قصد اکران فیلم در جشنواره فجر را دارد یا خیر؟گفت:نه،تا آن زمان فیلم را اکران خواهیم کرد.چون باید سرمایه، سرمایه گذار بازگردد و ما موظف هستیم فیلم را به گونه ای پخش کنیم که سرمایه گذار به سرمایه اش برسد و ترغیب شود که در سینما بماند.

«بهت» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عباس رافعی و تهیه‌کنندگی محمد نشاط است که در آن مهتاب کرامتی، رعنا آزادی ور، علیرضا آقاخانی، محمدرضا رهبری و … به ایفای نقش پرداخته‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زوجی از قشر متوسط ایران امروز، پس از ۲۰ سال فراق اکنون که همدیگر را یافته‌اند برای تحکیم این عشق، سرنوشت بچه‌هایشان را با زوجی از طبقه پایین جامعه گره می‌زنند، غافل از اینکه این آغازی برای فروپاشی هر ۲ خانواده است.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است