کمند امیرسلیمانی جایگزین زهره فکورصبور در سریال «بی همگان» شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۰۳

کمند امیرسلیمانی جایگزین زهره فکورصبور در سریال «بی همگان» شد

کمند امیرسلیمانی به عنوان بازیگر جایگزین زنده‌یاد زهره فکورصبور در سریال «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی بهرنگ توفیقی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، سریال تلویزیونی «بی همگان» به تهیه کنندگی مهران مهام و کارگردانی بهرنگ توفیقی آخرین سریالی بود که زنده‌یاد زهره فکورصبور به عنوان بازیگر در آن پروژه حضور داشت و حالا بعد از درگذشت او و برای ادامه تصویربرداری چالش بازیگر جایگزین او مطرح است.

مهران مهام که در گذشته با سریال‌ هایی مانند «دردسرهای عظیم» با زهره فکورصبور همکاری داشته است، به تازگی اعلام کرده است که کمند امیرسلیمانی بازیگر جایگزین فکور صبور در «بی همگان» خواهد بود.

مهران مهام با تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار صبا از ادامه روند تولید سریال خبر داد.

تاکنون هفتاد درصد از سریال«بی‌همگان» جلوی دوربین رفته است.

در مجموعه تلویزیونی «بی همگان» بازیگرانی چون کاظم هژیر آزاد، نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی، مسعود شریف، علیرضا درویش ، داریوش سلیمی، بردیا دیانت و بازیگر خردسال: رستا رحیمیان و تیارا عسگری و دانیال جعفری بازی داشتند و اخیرا کاوه خداشناس، سمیرا حسن پور، محمد حیدری، بهنام مومنی، امیرحسین آصفی، یاسین مسعودی، علی اصغر رضائی و مجید اکبری بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان این سریال که برای گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما ساخته می شود آمده است: «در دایره قسمت ما نقطه تسلیمیم، لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی.»

تصویر بالا آخرین تصویر فکور صبور در سریال است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است