«دیوانه» علی‌اکبر صادقی به نمایش درآمد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۲۴

«دیوانه» علی‌اکبر صادقی به نمایش درآمد

نمایشگاه نقاشی‌های علی‌اکبر صادقی به نام «دیوانه» از ۳ تیرماه تا ۱۱ شهریور در گالری مدار موازی برپا است.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های علی‌اکبر صادقی به نام «دیوانه» این روزها در گالری مدار موازی برپا است.

این نمایش شامل نقاشی های آکریلیک بر بوم است که هنرمند از سال ١٣٩۶ تا به امروز کار کرده و ۵ نقاب‌ که صادقى با همکارى پلتفرم آرت‌مارت تولید کرده‌ است.

تصاویر و نقاب‌ها مخاطب را در مقابل دوگانه خیر و شر، خوب و بد، فرشته و شیطان، عدل و ظلم، صلح و جنگ، دورویى و صداقت، نهان و عیان، درون و بیرون قرار مى‌دهد.

همچنین در توضیح نام‌گذاری این نمایشگاه از علی‌اکبر صادقی نقل شده است: «همه میگن چطوری این نقاشی‌ها رو می‌کشی، چطوری فکر میکنی، به همه میگم که من دیوانه ام.»

على‌اکبر صادقى برنده چندین جایزه معتبر تصویرگرى کتاب و نقاشى‌متحرک شده و نمایشگاه‌هاى متعدد انفرادى و گروهى در داخل و خارج از ایران از آثارش برگزار شده‌است. از مهمترین آن‌ها مى‌توان به نمایشگاه «مرورى بر آثار و زندگى على اکبر صادقى» در موزه هنرهاى معاصر تهران (۱۳۹۷) اشاره کرد. همزمان با این نمایشگاه کتابى جامع از دوره‌های مختلف کاری او نیز منتشر شد. همچنین آثار او در هر سه نمایش مصورنامه و در نمایشگاه گروهى «لبه نرم تیغ» که گالرى دستان در کرک استریت لندن (۱۴۰۰) برپا کرده بود به نمایش درآمد.

علاقه‌مندان می‌تواند تا ۱۱ شهریور ماه برای بازدید از این نمایشگاه همه‌روزه به جز یکشنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۹ به نشانی تهران، خیابان حافظ، نرسیده به چهار راه کالج، نبش کوچه بامشاد، پلاک ۴۰۹ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است