«نرفتن» برای دانشجویان تخفیف دارد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۲

«نرفتن» برای دانشجویان تخفیف دارد

نمایش «نرفتن» برای دانشجویان با تخفیف روی صحنه می رود.

به گزارش صبا، نمایش «نرفتن» که از دوم تیرماه اجرای خود را در تماشاخانه ملک آغاز کرده است، برای دانشجویان با تخفیف روی صحنه می رود و بر این‌ اساس تمامی دانشجویان می توانند با استفاده از کد خرید دانشجویی تیوال و ارائه کارت دانشجویی در گیشه سالن از ۲۵ درصد تخفیف قیمت بلیت این نمایش برخوردار شوند.

«نرفتن» نوشته مجتبی واشیان و کارگردانی مشترک حامد جلالی فراهانی و مجتبی واشیان است که دغدغه های امروز جامعه و مساله مهاجرت را دستمایه کار خود قرار داده است.

 در این نمایش مهدی سفاری، ساناز روشنی، سپهر محمودی، زهرا حامی، فرشاد نصیری و مهکامه ضیایی به ایفای نقش می‌پردازند.

تهیه کنندگی این اثر را رضا بهدادنیا برعهده دارد. در گروه طراحان نمایش «نرفتن» هنرمندانی همچون نیما جهان بین طراح عروسک، فرشاد نصیری طراح نور، عاطفه صابری طراح لباس، سجاد نجفی طراح پوستر همکاری دارند. مدیر تولید این نمایش را نیز بهادر خسروجردی برعهده دارد.

طراحی صحنه این نمایش را نیز حامد جلالی فراهانی و مجتبی واشیان انجام داده اند. عکاس این پروژه نمایشی نیلوفر کاوسی، سازنده تیزر سارا بزرافکن، هدیه اروسخانی و زهرا حمزه پور، دستیاران کارگردان غزل آریافر و نیلوفر صدیق و مدیرصحنه و ساخت عروسک محمدحسین محبی هستند.

نمایش «نرفتن» هر روز غیر از شنبه ها، ساعت ۱۹٫۳۰ روی صحنه است و پیش‌فروش بلیت‌های هفته دوم تیر ماه در http://www.tiwall.com/p/naraftan  آغاز شده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است