هنوز درباره بازگشت برنامه «طبیب» به آنتن سیما تصمیمی گرفته نشده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۴۹
پیمان طالبی خبر داد:

هنوز درباره بازگشت برنامه «طبیب» به آنتن سیما تصمیمی گرفته نشده است

پیمان طالبی با انتشار متنی در صفحه مجازی خود نوشت که هنوز درباره بازگشت برنامه «طبیب» هیچ تصمیمی گرفته نشده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، تولید و پخش برنامه تلویزیونی «طبیب» به تهیه‌کنندگی علی زاهدی شبکه سه هفته پیش شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ بعد از اظهارنظر کارشناس برنامه و اعلام اینکه یکی از دلایل شیوع آرتروز در ایرانیان نماز خواندن است، توسط معاونت سیما متوقف شد.

اظهارنظر کارشناس برنامه واکنش‌های منفی مخاطبان در فضای مجازی را به همراه داشت و همین امر باعث شد کارشناس پزشکی «طبیب» با انتشار ویدیویی اعلام کند که چنین منظوری نداشته و صحبت‌هایش صرفا مجموعه‌ای از توصیه‌ها به بیمارانی بوده است که از درد زانو رنج می‌برند ولی این توضیح تاثیری در بازگشت این برنامه تلویزیونی به کنداکتور شبکه سه نداشت.

پیمان طالبی گوینده رادیو و مجری برنامه تلویزیونی «طبیب» با گذشت یک هفته از پخش نشدن این برنامه تلویزیونی بالغ بر یک ساعت پیش در صفحه شخصی خود با انتشار متنی از بلاتکلیفی برنامه «طبیب» برای بازگشت به آنتن شبکه خبر داد.

پیمان طالبی در اینستاگرام خود نوشت: «درباره بازگشت برنامه «طبیب» خیلی سوال مطرح شده است، قبل از هر چیزی باید یک دنیا تشکر کنم ازتون، به خاطر این حجم از لطف و محبتی که به من و برنامه «طبیب» داشتید، تو این مدتی که صلاح دیده شده ما نباشیم خدمتتون.

نمی‌دونم چطوری باید ازتون تشکر کنم که لایق تک تک شما باشه، فقط می‌گم که خاک پای دونه دونه شما هستم و مدیون شما.

دوستان با معرفت من، هنوز درباره بازگشت برنامه «طبیب» هیچ تصمیمی گرفته نشده است.»

واکنش به حذف و البته اظهارنظر کارشناس برنامه «طبیب» تا حدی بود که چندی پیش مجتبی فلاحی بازیگر نقش اول سریال «حکم رشد» شبکه سه در گفتگو با خبرنگار صبا در حاشیه نشست خبری این سریال عنوان کرد: زمانی که در واحد امور مخاطبان صداوسیما (۱۶۲) همراه با دیگر عوامل سریال «حکم رشد» حضور یافتیم و پای صحبت‌های تماس گیرندگان نشستیم، بارها تماس‌هایی به من وصل می‌شد که درباره برنامه «طبیب» بود و زمانی که از آن‌ها می‌خواستم ساعت دیگر تماس بگیرند و با بخش مرتبط صحبت کنند، می‌گفتند که اجازه دهید فقط صحبت کنیم و نظرمان را بگوییم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است