«کاناپه» فعلا اکران نمی‌شود! | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۲۸
در گفت‌وگو با «صبا» مطرح شد:

«کاناپه» فعلا اکران نمی‌شود!

دستیار کیانوش عیاری: «به دلیل وجود کلاه گیس، کل فیلم نیاز به اصلاحیه دارد و اگر قرار بر اصلاحیه باشد باید کل فیلم را مجدد ساخت. فعلا قراری بر اکران فیلم وجود ندارد.»

شبنم عرفی‌نژاد برنامه ریز فیلم سینمایی «کاناپه» به کارگردانی کیانوش عیاری در ارتباط با آخرین وضعیت این فیلم سینمایی که به دلیل استفاده از کلاه گیس بانوان در آن در توقیف به سر می برد،  به «صبا» گفت: به دلایل مسائل حجاب این فیلم قرار نیست اکران شود . با توجه به اینکه بازیگران فیلم نیز موهای سر خود را هم تراشیده بودند که از نظر شرعی مشکلی نداشته باشد ولی به دلیل نداشتن روسری با ممیزی هایی رو به رو شده است و دوران توقیف را به سر می برد.
وی در پاسخ به این سوال  که وجود اصلاحیه ای در این فیلم باعث رفع توقیف در آن می شود یا خیر؟ توضیح داد:به دلیل وجود کلاه گیس، کل فیلم نیاز به اصلاحیه دارد و اگر قرار بر اصلاحیه باشد باید کل فیلم را مجدد ساخت.فعلا قراری بر اکران فیلم وجود ندارد.
عرفی نژاد در ارتباط با آخرین وضعیت فیلم «خانه پدری» که آن هم مدتی در توقیف به سر می برد افزود: همچنان در همان وضعیت به سر می برد و هیچ اتفاقی برای آن نمی افتد. هر دفعه صحبت هایی مبنی بر رفع توقیف آن می شود ولی در حد حرف است و اتفاقی نمی افتد.
او در ارتباط با اکران فیلم در گروه هنر و تجربه توضیح داد: قرار بود در این گروه اکران شود، ولی پس از دو روز فیلم را برداشتند و اجازه اکران را به دلیل خشنوت درون فیلم ندادند.

گفتنی است؛ «کاناپه» فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کیانوش عیاری محصول سال ۱۳۹۵ است که به دلیل وجود کلاه گیس بانوان به جای روسری در آن مدتی است در توقیف به سر می برد.

این فیلم روایت زندگی ۲ خانواده‌ای است که می‌خواهند با هم وصلت کنند اما در نهایت یک کاناپه باعث ایجاد مشکلاتی در زندگی آنها می‌شود

فرهاد آئیش، فرگل فربخش، ابوالفضل پورعرب، فریبا کامران، بیتا بیگی، آتوسا انواریان بازیگران این فیلم سینمایی را تشکیل می دهند.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است