تجلیل از سال‌ها خدمات علمی و اجرایی مهدخت بروجردی علوی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۰۴
در نهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت برگزار می‌شود؛

تجلیل از سال‌ها خدمات علمی و اجرایی مهدخت بروجردی علوی

نهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت با تجلیل از مهدخت بروجردی از استادان پیشکسوت حوزه ارتباطات و روابط ‌عمومی اول مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از دبیرخانه کنفرانس روابط‌ عمومی، نهمین کنفرانس روابط عمومی و صنعت با موضوع اصلی «روابط‌عمومی صنعت در ایران؛ تجربه‌ها و روندها» با تجلیل از مهدخت بروجردی از استادان پیشکسوت حوزه ارتباطات و روابط ‌عمومی اول مردادماه ۱۴۰۱ در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.

با همکاری انجمن ایرانی مطالعات فرهنگی و ارتباطات به پاس سال‌ها تدریس، خدمات ارزشمند و تلاش  مهدخت بروجردی در حوزه ارتباطات و روابط ‌عمومی مراسم تقدیر و تجلیل از این استاد پیشکسوت در نهمین دوره کنفرانس روابط عمومی و صنعت برگزار می‌شود.

مهدخت بروجردی علوی، دانش‌آموخته علوم ارتباطات، دانشیار و عضو گروه علمی روابط عمومی دانشگاه علامه طباطبایی، مترجم، نویسنده و پژوهشگر برگزیده دانشکده و مدیرکل اسبق روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که از ابتدای سال جاری به افتخار بازنشستگی نائل آمده است.

او در سال ۱۳۳۶ در شهر کاشان متولد شد و پس از گذراندن دوره کارشناسی زبان و ادبیات انگلیسی در دانشگاه تربیت معلم، با تاسیس مجدد رشته ارتباطات در دانشگاه علامه طباطبایی به این دانشگاه رفت و به تحصیل در رشته ارتباطات پرداخت و سپس با پایان‌نامه‌ای تحت عنوان «مطبوعات و روشنفکران و جامعه» موفق به اخذ مدرک دکتری خود از دانشگاه آزاد اسلامی شد.

وی از سال ۱۳۷۵ و همزمان با پذیرش در دوره دکترا، تدریس در رشته ارتباطات را آغاز کرد و در سال ۱۳۸۰ عضو هیات علمی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی شد. وی در دانشگاه‌های تهران، صدا و سیما، مرکز مطالعات رسانه‌ها و دانشگاه آزاد اسلامی سابقه تدریس دارد. در سوابق کاری و مدیریتی او مدیرکلی روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مشاور رسانه‌ای وزیر علوم، عضویت در هیات موسس انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی و معاونت پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی به چشم می‌خورد.

تألیف سه کتاب در حوزه «خبرنویسی و ارتباط با رسانه ها» و «شیوه نگارش و ترجمه‌» دو کتاب‌ در حوزه «روش تحقیق و روابط عمومی»، نگارش بیش از سی مقاله علمی پژوهشی در حوزه رسانه، ارتباطات و روابط عمومی و راهنمایی و مشاوره ده‌ها پایان‌نامه و رساله از دیگر فعالیت‌های وی در طول این سال‌ها بوده است.

سیدغلامرضا کاظمی‌دینان ریاست شورای سیاست‌گذاری و بهنام تقی‌پور دبیری نهمین دوره کنفرانس «روابط‌عمومی و صنعت» را برعهده دارند. منصور ساعی رئیس کمیته علمی این کنفرانس  است و احمد یحیایی‌ایله‌ای، مجتبی نظری، سیاوش صلواتیان، مریم سلیمی و علی جعفری نیز اعضای کمیته علمی را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است