سفر «مهاجران» به تماشاخانه سیمرغ | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۸

سفر «مهاجران» به تماشاخانه سیمرغ

مهدی رضویان «مهاجران» را در تماشاخانه سیمرغ روی صحنه می برد‌.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سیمرغ، نمایش «مهاجران» به کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی رضویان از دهم تیرماه ساعت ۲۱:۱۵ روی صحنه تماشاخانه سیمرغ خواهد رفت.

مهدی رضویان که پیش از این در زمینه ادبیات( با رمان آنا و ‌آسپا ) و در سینمای در دو دهه‌ی اخیر نیز فعالیت داشته است حالا دست به کارگردانی این تئاتر زده و بدیهیست که دید سینمایی وی در این اجرا تاثیر خود را گذاشته و حال و هوایی متفاوت با دیگر اجراها ایجاد کرده است.

قصه این اجرا برش هایی واقع گرایانه از زندگی آدمهایی است که بین دل و عقل، بین وابستگی‌ها و تحمل شرایط و از طرفی دل کندن از خاک و عزیزان برای رسیدن به رویاهای خود مانده اند.
جنس بازی های این اجرا و داستان آن از یکسو شدتا ناتورالیستی و واقع گرایانه ای غم انگیز و از طرفی کاملا با متد فاصله گذاری برشتی ترکیب شده است.
پرده هایی از این اجرا عمیقا احساسات تماشاگر را درگیر می کند و از دردهای عمیق اجتماعی می گوید و از طرفی بعضی موقعیتها و شخصیتهای خلق شده در ابتدا و‌ انتهای پرده ها غم و تلخی اثر را کمرنگ کرده و در یک عطف لبخندی بر روی چهره تماشاگر می آورد.

نمایش مهاجران با زبانی ساده و بدون تکلف در تلاش است ذهن و احساس تماشاگر را همزمان درگیر کند.

مجریان طرح: آموزشگاه سینمای نوین، موسسه هلیا فیلم، طراح صحنه و لباس: علی ساسانی نژاد، طراح گریم: حجت موسوی، مدیر تبلیغات: مهران باقری (مدیر گروه تبلیغات زغن)، عکس و تیزر: محمد حسینی بای، طرح پوستر: اسماعیل آقاجانی.

بازیگران به ترتیب الفبا: مبین آذربایجانی، علیرضا آبکار، مینا اینانلو، فاطمه بشارت، سما امینی، سجاد باقری نژاد، لیدا حسینی زاده، کیمیا جولای، سینا حسامی فر، مهدیه جامی، امیر خدابنده، محدثه رضایی، آوا زیب، ابوالفضل صحت، نرگس صفری، نسرین سزاوار، آرمیتا مخدومی مقدم، زهرا شهرکی، پرستو نصیری، زهرا شکریانی،
پرستو نصیری، امیرحسین فولادساز، فاطمه یازرلو، پریسا غیاثوند، آرزو موسوی، هانیه یوسفی، بازیگران خردسال: سبا ابراهیمیان، عارف تقی لو، طهورا پیشگر.

این اجرا از تاریخ ۱۰ الی ۲۷ تیر ماه در ساعت ۲۱:۱۵ در سالن سیمرغ با ۱۳ بازیگر روی صحنه خواهد رفت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است