گالری‌گردی این‌ جمعه رنگ‌وبوی حراج تهران گرفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۱

گالری‌گردی این‌ جمعه رنگ‌وبوی حراج تهران گرفت

امروز جمعه ۱۰ تیرماه درحالی چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهر تهران افتتاح می‌شوند که شانزدهمین دوره حراج تهران نیز چکش خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، امروز جمعه ۱۰ تیرماه درحالی چند نمایشگاه در تهران افتتاح می‌شوند که عصر امروز شانزدهمین دوره حراج تهران نیز برپا خواهد شد و مسلما مخاطبان و هنرمندان حوزه تجسمی در هر دوره نگاه ویژه‌ای به این رویداد تاثیرگذار در اقتصاد هنر خواهند داشت.

شانزدهمین دوره حراج تهران با عنوان «هنر معاصر ایران» ساعت ۱۹ امروز در هتل پارسیان چکش می خورد و در این دوره ۲ اثر بالاترین تخمین قیمت را به خود اختصاص داده‌اند؛ یکی اثر بدون عنوان منصور قندریز که اوایل دهه ۱۳۴۰ با تکنیک رنگ‌روغن‌روی گونی خلق شده و با کمینه و بیشنیه ۶ تا ۷ میلیارد تومان قیت‌گذاری شده است. دیگری اثر رضا درخشانی به نام «شکار سیمرغ» که این‌ اثر سال ۱۳۹۵ نقاشی شده است و با کمینه و بیشنیه ۶ تا ۷ میلیارد تومان در شانزدهمین حراج تهران چکش خواهد خورد.

فارغ از این رویداد هنری اما امروز مطابق هر جمعه گالری‌ها میزبان افتتاحیه نمایشگاه‌های خود خواهند بود و در ادامه به معرفی چند نمایشگاه پرداخته‌ایم.

نمایشگاه انفرادی نقاشی بویه ساداتنیا با نام «یادی از برگ‌های فروریخته» جمعه ۱۰ تیرماه در گالری اُ افتتاح می‌شود و تا ۲۷ تیرماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه به جز شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به نشانی تهران، خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸، طبقه اول مراجعه کنند.

نمایشگاه انفرادی مجسمه‌های مهدی شیراحمدی از ۱۰ تا ۲۴ تیر ماه در گالری ایرانشهر برپا است.

این نمایشگاه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نشانی تهران، خیابان کریم‌خان زند، خیابان شهید عضدی (آبان

جنوبی)، خیابان سپند، پلاک ۱/۶۹ میزبان مخاطبان است.

نمایشگاه انفرادی امین طهرانی به نام شب/توافق از ۱۰ تا ۲۱ تیرماهدر گالری طراحان آزاد برپا است.

علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه به‌جز پنجسنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برای بازدید از این‌ نمایشگاه به نشانی تهران، خیابان ولیعصر (عج)، خیابان فتحی شقاقی، میدان سلماس، پلاک ۵ مراجعه کنند.

نمایشگاه انفرادی نقاشی‌های مسعود احمدی به نام «شاید انسان» از ۱۰ تا ۲۲ تیرماه در گالری گلستان برپا است.

این‌ نمایشگاه همه‌روزه به‌جز پنجشنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در نشانی تهران، خیابان دروس، خیابان کماسایی، پلاک ۳۴ میزبان مخاطبان است.

«پیوسته گسستن» عنوان نمایشگاه انفرادی مانیا جلالی فراهانی است که از ۱۰ تا ۲۱ تیرماه در نگارخانه نگر در معرض تماشا قرار دارد.

این نمایشگاه همه‌روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۲۱ در نشانی تهران، زیر پل کریمخان، بعد از تقاطع ایرانشهر، پلاک ۱۵۴، زنگ دوم، طبقه اول میزبان بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه گروهی «در چند سانتی‌متری منظره» با کیوریتوری بهنام کامرانی از ۱۰ تا ۲۰ تیرماه در گالری ویستا برپا است.

علاقه‌مندان می توانند بای بازدید از این‌ نمایشگاه همه‌روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان میرعماد، کوچه دوازدهم، پلاک ۱۱ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است