آغاز اجرای نمایش «غول نخود فرنگی» در تالار هنر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

آغاز اجرای نمایش «غول نخود فرنگی» در تالار هنر

نمایش «غول نخود فرنگی» به کارگردانی حسین فدایی حسین اجراهای خود را در تالار هنر آغاز کرد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی تالار هنر، علی فروتن و حمید گلی روز پنجشنبه ۹ تیرماه زنگ افتتاح نمایش «غول نخودفرنگی» را به صدا درآوردند.

نمایش «غول نخود فرنگی» به نویسندگی و کارگردانی حسین فدایی حسین اقتباسی از اثر جاناتان گراهام است که در بیست و هفتمین جشنواره بین­‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان نیز در بخش مهمان اجرا شده است.

در خلاصه نمایش آمده است: «سامی به دلیل مشکلاتی که در خانه با پدر و مادر و خواهر کوچکش دارد آرزو می‌کند غولی داشته باشد که انتظارات او را برآورده کند. غول نخودفرنگی ظاهر می‌شود و حضور او در خانه، اتفاقات زیادی را به دنبال دارد.»

نمایش کودک و نوجوان «غول نخود فرنگی» به تهیه کنندگی احمد سلیمانی است و محمد حاجی­‌بابایی، علی صدیق، مهدیه احمدی، عسل شاکری و یزدان کوکبی در این نمایش نقش‌آفرینی می‌کنند.

دیگر عوامل گروه عبارتند از سجاد بختیاری ­زاده: مدیر تولید، سایه رحیمیان: دستیار کارگردان، محمدامین ابراهیمی: آهنگساز، مهدی نیک­روش: طراح صحنه، فاطمه عبداله ­زاده: طراح لباس، طراح و مجری گریم: لیلا پریشان و حسین تبریزی، هومن پیری: طراح نور، محسن غفاری: طراح پوستر و بروشور، رمضان حیدری: مدیر صحنه، مرجان اسماعیلی: منشی صحنه، احسان شاهسون: مدیر اجرا، مریم کرمی: اپراتور صدا، ریحانه مطهری و روژین ستاری: روابط عمومی، روشنک کریمی: امور رسانه ­ای و تبلیغات مجازی، منصوره اسدی: ساخت آکسسوار و مزون پارینه: دوخت لباس.

نمایش «غول نخودفرنگی» هر روز به جز شنبه­‌ها ساعت ۲۰ به مدت سی شب در تالار هنر به نشانی میدان هفت تیر، خیابان مفتح جنوبی، خیابان ورزنده برای مخاطب کودک و نوجوان روی صحنه می‌­رود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است