اکران «ماهورا» در تابستان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۲
حمید زرگرنژاد به «صبا» خبر داد:

اکران «ماهورا» در تابستان

کارگردان فیلم سینمایی «ماهورا»: «درحال رایزنی هستیم که بتوانیم فیلم را درنیمه اول سال و در فصل تابستان امسال اکران کنیم.»

حمید زرگرنژاد کارگردان فیلم سینمایی «ماهورا»که یکی از فیلم های راه یافته به سی و ششمین دوره جشنواره فجر بود در ارتباط با زمان اکران این فیلم به صبا گفت:درحال رایزنی هستیم که بتوانیم فیلم را درنیمه اول سال و در فصل تابستان امسال اکران کنیم.

اکران «ماهورا» در تابستان

وی در خصوص آخرین فعالیت هایش افزود:دوسال است در انتظار پروانه ساخت فیلمنامه جدیدم به نویسندگی و کارگردانی خودم که در ژانر اجتماعی است هستم که هنوز وزارت ارشاد پروانه آن را صادر نکرده است.

ماهورا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی است.

داستان فیلم در روستایی مرزی رخ می‌دهد. زیباترین دختر به عنوان عروس هور انتخاب می شود تا یک روز در هفته خود را به آب بسپارد و هور بارور شده و قهرش نگیرد، امین معروف به سمور قاچاقچی ایرانی، عروس هور به نام ماهور را می دزد.

بازیگران این فیلم سینمایی عبارتند از : ساعد سهیلی، میتراحجار، داریوش ارجمند، کامران تفتی، بهاره کیان افشار، احمدکاوری، مهدی صبایی، مونا فرجاد، یوسف مرادیان، محسن افشانی و مالک سراج .

از عوامل تولید «ماهور» می‌توان به: دستیار اول کارگردان: حسن لبافی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، تدوین: کاوه ایمانی، طراح چهره‌پردازی: شهرام خلج، مدیر تولید و برنامه‌‌ریزی: محمد عفراوی، طراح صحنه: بهزاد آدینه، طراح لباس: سارا خالدی، عکاس: مهدیه لطیفی، منشی صحنه: مرضیه آذری، موسیقی: ستاراورکی، جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه‌های وىژه بصری: سینا قویدل، صداگذار: آرش قاسمی، مدیر تدارکات: فرامرز رضایی، استوری‌بورد آرتیست: محمد فلاحت‌دار، مشاور رسانه‌ای: لیلا افشار اشاره کرد.

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است