کتاب مجری تلویزیون به چاپ چهاردهم رسید | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۶

کتاب مجری تلویزیون به چاپ چهاردهم رسید

کتاب «976 روز در پس کوچه‌های اروپا» اثر محمد دلاوری در نوبت چاپ چهاردهم در انتشارات قدیانی به چاپ رسید.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انتشارات قدیانی، کتاب «۹۷۶ روز در پس کوچه‌های اروپا» اثر محمد دلاوری در نوبت چاپ چهاردهم وارد بازار کتاب شد.

در توضیح این کتاب آمده است: «کتاب «۹۷۶ روز در پس کوچه های اروپا» اثری به ‌سبک زندگی‌نوشت است. چیزی که در همان صفحات اولیه کتاب توجه مخاطب را جلب می‌کند نوع روایت نویسنده است. دلاوری در این زندگی‌نوشت صرفا دیده‌ها و تجربه‌ها را روایت نمی‌کند، بلکه به‌وفور در قسمت‌های مختلف کتاب شاهد تحلیل‌ها، مقایسه‌ها و نظرات شخصی او درمورد دیده‌ها و شنیده‌هایش هستیم. واضح است این نوع نگاه متأثر از شغل او به‌عنوان روزنامه‌نگار است. در میان مقایسه‌های انجام‌شده بین کشورهای مختلف، تفاوت‌های اجتماعی بین ایران و بلژیک بیشترین سهم را دارد.

نویسنده کتاب با توجه به اقتضای شغلی‌اش در بلژیک، یعنی خبرنگاری،‌ امکان رفتن به مکان‌ها و دیدار با افرادی را داشته که در نوع خود جالب هستند، مانند اجلاس‌های بین‌المللی و مراسماتی که در مناسبات مختلفی در کشور بلژیک یا سایر کشورهای اروپا برگزار می‌شود. از دیگر نکات جالب و خواندنی کتاب، که مستقیم تحت‌تأثیر شغل دلاوری است، مصاحبه و حتی مکالمه عادی او با افراد شاخص و عادی جامعه‌ای است.»

محمد دلاوری، نویسنده، خبرنگار، روزنامه‌نگار، مستندساز و مجری تلویزیون، متولد سال ۱۳۵۲ در تهران است. او فعالیت حرفه‌ای خود را با نوشتن در روزنامه کیهان آغاز کرد و بعدها با ورود به صداوسیما و ساخت برنامه «صرفا جهت اطلاع» به شهرت رسید.

نشر قدیانی این کتاب را با قیمت ۶۰ هزار تومان در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است