پیش‌تولید «انتخاب چهره مردمی ایران» به زودی آغاز می‌شود/ عشق تنها راه نجات دنیاست | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۷
علی ضیا مطرح کرد:

پیش‌تولید «انتخاب چهره مردمی ایران» به زودی آغاز می‌شود/ عشق تنها راه نجات دنیاست

علی ضیا درباره فعالیت‌های اخیرش و مساله عشق صحبت کرد.

به گزارش صبا، علی ضیا مجری رادیو و تلویزیون، در گفتگوی تلفنی با عوامل برنامه رادیویی «پرانتز باز» رادیو نمایش، درباره کارهای اخیرش و موضوع این هفته برنامه یعنی «عشق» از نگاه خودش صحبت‌هایی ارائه کرد.

ضیا درباره آخرین حضورش در «پرانتز باز» گفت: آخرین حضورم در برنامه «پرانتز باز» مربوط به حدود ۶ سال پیش بود که این برنامه روزهای اول خود را سپری می‌کرد.

وی درباره فعالیت این روزهایش توضیح داد: این‌روزها بیشتر در سفر هستم.

مجری برنامه «فرمول یک» درباره انتخاب چهره مردمی ایران به تهیه کنندگی و اجرای ضیا گفت: چهره مردمی ایران که دومین سالش هم برگزار شد، مور بسیارد استقبال مردم و مدیران قرار گرفته است. ایده این برنامه کپی برداری نبود و امسال هم با تغییر مدیریت شبکه یک، با تاکید بر محتوای مناسب قرار بر ادامه این پروژه است، درنتیجه همچنان کار کردن روی بستر محتوایی پروژه ادامه دارد. به زودی هم پیش‌تولید برنامه «فرمول یک» آغاز می‌شود و در نوروز ۱۴۰۲ چهره مردمی ایران با رویکرد اجتماعی معرفی می‌شود.

ضیا در بخش دیگری از این گفتگو درباره تعریفش از «عشق» گفت: عشق در لحظه ها و‌ روزهای انسان یک دریافت شخصی است. اخیرا ویدیویی از آقای عباس کیارستمی دیدم که متوجه شدم رویکرد و تعریفشان از عشق، در جوانی نسبت به روزهای پایانی عمرشان متفاوت بوده است. ایشان در میانسالی معتقد بود که عشق درخت است، ریشه دارد، میوه می‌دهد و ثمره دارد اما در آخرین مصاحبه‌هایشان معتقد بودند که عشق یک سوتفاهم است. می‌خواهم بگویم انگار آدم‌ها در سن‌های مختلف، روزهای مختلف و برخورد با آدم‌های مختلف تعریفشان از عشق متفاوت است. ولی واژه عشق و دوست داشتن با همه خیانت‌هایی که در طول تاریخ به آن شده است، تنها راه نجات دنیا بوده و تنها واژه‌ای است که هنوز انرژی‌اش را حفظ کرده است.

تهیه‌کننده برنامه «فرمول یک» ادامه داد: با اینکه ما واژه عشق را دم‌دستی کرده‌ایم و مثلا در کوچه و خیابان به همه می‌گوییم که «عاشقتم»، اما اگر واقعا کسی عاشق آدم باشد، آدم می‌تواند دنیا را به خاطرش ادامه بدهد. در حال حاضر هم احساس می‌کنم، حاضرم تمام تلخی‌های دنیا را برای آن‌ها که دوستم دارند، تحمل کنم، چون معتقدم عشق تنها راه نجات دنیاست.

علی ضیا در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون پیش آمده است که مهمان برنامه‌اش را دوست نداشته باشد و با زیرکی او را ناراحت یا تخریب کند، تشریح کرد: من همه انسان‌ها را دوست دارم حتی اگر عقیده‌شان مخالف من باشد، البته پیش آمده که ناخواسته مهمان برنامه از صحبت‌های من ناراحت شده باشد اما قطعا عمدی نبوده و من بعدا با گل و شیرینی به محل کار او رفته و معذرت‌خواهی کردم.

برنامه «پرانتز باز» به تهیه‌کنندگی و سردبیری مارال دوستی، اجرای مجید واشقانی و همراهی کارشناسانی چون نغمه دانش آشتیانی، عباس غفاری، فرانک آرتا و مریم نراقی جمعه‌ها ساعت ۲۱ تا ۲۳ از رادیو نمایش و به صورت زنده پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است