آغاز به کار کانون ادبی فرهنگسرای معرفت پس از ۲ سال | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۸

آغاز به کار کانون ادبی فرهنگسرای معرفت پس از ۲ سال

با برداشته شدن کامل محدودیت‌های کرونایی، جلسات کانون ادبی فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شوند.

گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی، کانون ادبی فرهنگسرای معرفت پس از دو سال فعالیت مجازی، جلسات حضوری خود را آغاز کرد و در این راستا جلسات کانون ادبی فرهنگسرای معرفت پس از برداشته شدن کامل محدودیت‌های کرونایی از این پس، یکشنبه‌های هر هفته در فرهنگسرای معرفت برگزار می‌شود.

سلسله نشست‌های کانون ادبی معرفت از این پس، روزهای یکشنبه ساعت ۱۷ تا ۱۹ میزبان شاعران و اهالی شعر و ادب خواهد بود و نخستین جلسه این کانون نیز روز یکشنبه ۱۲ تیرماه ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

این جلسات که از سال ۱۳۷۵ همزمان با افتتاح فرهنگسرای معرفت با قدمتی بیش از ۲۵ سال، سابقه فعالیت دارد و شاعران، نویسندگان و منتقدان ادبی بی‌شماری را تربیت کرده است، در دوره‌ جدید فعالیت خود توسط مهدی نور قربانی، شاعر و ترانه‌سرای جوان، صاحب مجموعه غزل «بی‌خودی» به عنوان مجری‌کارشناس اداره خواهد شد.

همچنین شعرخوانی، نقد و بررسی اشعار، رونمایی از مجموعه آثار شاعران، بررسی رویدادهای فرهنگی و معرفی و حضور شاعران کشور از جمله بخش‌های این جلسات ادبی است.

علاقه‌مندان برای شرکت در جلسات کانون ادبی معرفت می‌توانند یکشنبه‌ها ساعت ۱۷ به فرهنگسرای معرفت واقع در بلوارشهران، بعداز زیرگذر شهید همت مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن ۴۴۳۰۱۴۴۴ (واحد فرهنگی) تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است