علی منتظری با «خنده» برای دومین بار روی صحنه رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۲

علی منتظری با «خنده» برای دومین بار روی صحنه رفت

علی منتظری در دومین اجرای رسمی خود شامگاه شنبه ۱۱ تیرماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت و قطعه «خنده» را برای نخستین بار اجرا کرد.

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، علی منتظری خواننده پاپ در دومین اجرای رسمی خود شامگاه شنبه ۱۱ تیرماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت.

علی منتظری پس از برگزاری نخستین اجرایش در روز‌های پایانی سال ۱۴۰۰ در برج میلاد، این بار اجرایی را در دو نوبت روی صحنه برد و تعدادی از قطعات خود را به همراه جدیدترین اثر خود به نام «خنده» پیش روی مخاطبان قرار داد.

 منتظری اجرای این کنسرت را با قطعه «زیبای ناز» آغاز کرد و در ادامه قطعات «ماهی»، «ماه تابانم» و «دریا» اجرا شدند و نوبت به قطعه «جانان» رسید که استقبال مخاطبان را به همراه داشت.

«حق میدم» و «مهربانم» دیگر قطعات انتخابی این کنسرت بودند و در ادامه قطعه «قایق» با همراهی ساز پیانو و ویولن اجرا شد که حس و حال متفاوتی به سالن داد اما در انتها تمامی اعضای ارکستر با منتظری همراه شدند و مخاطبان نیز با شور و هیجان بیشتری شروع به همخوانی کردند.

در ادامه قطعات «دلبر»، «بی‌تابی»، «بی سرو سامان» و «جان دلم» یکی پس از دیگری به اجرا درآمدند که در این میان اجرای ‌قطعه «بی سرو سامان» پرشورتر از دیگر قطعات و با تقاضای زیاد تماشاگران همراه بود.

علی منتظری در انتهای سِت لیست کنسرت خود به سراغ اجرای قطعه تازه منتشرشده‌اش رفت و برای نخستین بار قطعه «خنده» را اجرا کرد.

با درخواست مخاطبان برای اجرای مجدد قطعات «زیبای ناز» و «جانان»؛ منتظری این دو قطعه را به‌عنوان حسن ختام دومین کنسرت رسمی‌اش خواند.

اعضای ارکستر علی منتظری به رهبری فتاح فتحی نوازنده کیبورد را مهدی نیکرو (درامز)، معین قمری (گیتار بیس)، فرید سناور (گیتار نایلون)، مسعود عابدینی (گیتار الکتریک)، علی شاهقلی (پرکاشن)، آرش روشن (ویولن)، مهدی اقبالی (کیبورد ۲) به صدابرداری سجاد مهدی پور تشکیل می‌دادند.

کنسرت علی منتظری  ۱۱ تیرماه ۱۴۰۱ طی دو سانس به تهیه‌کنندگی علی مهرآور و مدیریت برنامه میثم خلفی برگزار شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است