انتشار «رهگذر» رامین حسین‌پور با شعری از محمدعلی بهمنی | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۸

انتشار «رهگذر» رامین حسین‌پور با شعری از محمدعلی بهمنی

قطعه «رهگذر» رامین حسین‌پور از آلبوم «هشت انتخاب» با شعر محمدعلی بهمنی منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، رامین حسین پور قطعه جدید خود را با نام «رهگذر» با شعری از محمدعلی بهمنی منتشر کرد. حسین‌پور آهنگساز، تنظیم‌کننده، خواننده و نوازنده کل آلات موسیقی این اثر است.

«رهگذر» قطعه ای عاشقانه و عارفانه است که مضمون شعر آن بر پایه ارزش نهادن به لیاقت و باور به عشق واقعی است. «رهگذر» میل به جاودانگی را در ذهن مخاطب رقم می‌زند. اثر «رهگذر» از آلبوم «هشت انتخاب» است که در پیش‌تولید به‌سر می‌برد و به زودی فرآیند دکوپاژ ویدیوآرت این قطعه آغاز می‌شود.

این قطعه که شعر و موسیقی آن مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دارد، توسط حسین‌پور با سازهای گیتار الکتریک، گیتار بیس، درامز، کیبورد، پیانو، چلو، گیتار آکوستیک خلق شده است. میکس و مسترینگ این کار نیز برعهده رامین حسین پور بوده است.

وی خالق اثر ویدیوآرت «صورتگر» با شعری از مولانا است که این قطعه از آلبوم «گنجور» گزیده اشعار شعرای فقید ایران است. آلبوم «گنجور» نیز به زودی در دست نشر قرار می‌گیرد و از آلبوم «گنجور» سه قطعه با نام «صورتگر»، «واقف» و «تقدیر» دارای مجوز رسمی از دفتر موسیقی هستند.

ویدیوآرت «صورتگر» تاکنون در بیش از ۳۵ رقابت بین‌المللی شرکت کرده و موفق به دریافت جوایز بین‌المللی متعددی شده است.

رامین حسین‌پور دانش‌آموخته معماری، موسیقی و سینماست که در حوزه موسیقی به عنوان شاعر، آهنگساز، تنظیم‌کننده و‌ نوازنده شناخته می‌شود. وی همچنین در حوزه سینما نیز به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و همچنین کانسپتچوال آرتیست مشغول به کار است.

حسین‌پور سال ۹۴ با تلفیق هنر معماری، موسیقی و سینما ۲ اثر با نام‌های «غنیمت» و «اشتیاق» را تولید کرد که در فستیوال‌های بین‌المللی به عنوان فینالیست حضور پیدا کردند.

قطعه «رهگذر» را در ادامه می‌شنوید:

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است