شرایط شرکت در دومین لیگ بازی‌های موبایلی «کتاب‌بازی»

به گزارش صبا، لیگ بازی‌های موبایلی «کتاب‌بازی» که نخستین دوره آن از روز ۱۲ اردیبهشت و همزمان با عید فطر به مدت ۸ روز برگزار شد، در دومین دوره نیز در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر کاربران بازی‌های موبایلی با مفاهیم و اطلاعات عمومی و کاربردی از طریق بازی «کوییز» برگزار می‌شود.

لیگ بازی‌های موبایلی «کتاب بازی» مسابقه‌ای جذاب در حوزه اطلاعات عمومی است که شرکت‌کنندگان در آن با حضور در یک رقابت گروهی کاملاً جدی و پرهیجان، از یک سو سطح دانش عمومی خود را محک می‌زنند و از سوی دیگر شانس برنده شدن و جایزه گرفتن را امتحان می‌کنند.

این رویداد در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی طراحی شده است و شرکت‌کنندگان در آن علاوه بر پاسخگویی به سوالات اطلاعات عمومی به پرسش‌هایی که با این رویکرد از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور آماده شده نیز پاسخ می‌دهند.

ثبت‌نام برای شرکت در این رویداد از ۱۴ تا ۱۸ تیر انجام می‌شود. همچنین زمان شروع مسابقات هم از ۱۹ تا ۲۷ تیر است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این لیگ باید این بازی را از فروشگاه‌های معتبر ایرانی دریافت و تا پیش از شروع رویداد، ثبت نام خود را با استفاده از لینک درون بازی نهایی کنند.

رویداد «کتاب‌بازی» همچون دوره نخست خود جوایز ویژه‌ای برای ۵ نفر برتر این رقابت نیز در نظر گرفته است. این ۵ جایزه نقدی، به ۵ نفر برتر رویداد که بالاترین امتیاز را به‌دست آورند، تعلق خواهد گرفت.

این جوایز به شرح زیر است:

نفر اول: ۱۱ میلیون تومان
نفر دوم: ۹ میلیون تومان
نفر سوم: ۷ میلیون تومان
نفر چهارم: ۵ میلیون تومان
نفر پنجم: ۳ میلیون تومان

همچنین به قید قرعه کشی به ۳۰ نفر از میان همه شرکت‌کنندگان در این رویداد «هر نفر ۵۰۰ هزار تومان» جایزه نقدی داده می‌شود.

اگر قصد شرکت در لیگ بازی‌های موبایلی «کتاب‌بازی» را دارید، باید این نکته را نیز بدانید که برای انجام فرآیند ثبت‌نام، ارائه نام و نام خانوادگی و شماره همراه الزامی است.

برای شرکت در این لیگ می‌توانید بازی کوییز را از اینجا دانلود کنید. فرآیند ثبت‌نام نیز باید از طریق بنر رویداد داخل بازی نهایی شود.

در نخستین دوره لیگ بازی‌های موبایلی «کتاب‌بازی» در مجموع ۶۶۰۹ کاربر ثبت‌نام کردند که از این بین ۴۰۷۶ نفر وارد فضای رقابتی لیگ شدند و طی ۸ روز به رقابت با یکدیگر پرداختند.

انتهای پیام/