«بیرو» و «کوچه ژاپنی‌ها» پروانه نمایش گرفتند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۳

«بیرو» و «کوچه ژاپنی‌ها» پروانه نمایش گرفتند

فیلم‌های «بیرو» و «کوچه ژاپنی‌ها» مجوز اکران گرفتند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی در جلسه اخیر با صدور پروانه نمایش برای فیلم‌های «بیرو» به تهیه‌کنندگی مجید برزگر و کارگردانی مرتضی علی عباس میرزایی و «کوچه ژاپنی‌ها» به تهیه‌کنندگی علی اکبر ثقفی و کارگردانی امیرحسین ثقفی موافقت کرد.

«بیرو» که در چهلمین جشنواره فیلم فجر هم حضور داشت، روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه‌ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.

فیلم سینمایی «بیرو» سومین فیلم سینمایی مرتضی‌علی عباس میرزایی و به تهیه کنندگی مجید برزگر روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.

حسین بیرانوند، رضا داود نژاد، سیاوش چراغی پور، سعید داخ، صحرا اسدالهی، محمدعلی‌ محمدی، سهیل قنادان، مهدی زمین پرداز، ستایش تارانی، سارا والیانی، ابوذر فرهادی، مبین بهاروند، محمد نیکبخت، مجید پتکی، مهران نائل، محمد عسگری، امین میری، مرتضی تقی زاده، وحید نفر، حامد نساج، علیرضا جلیلی از جمله بازیگران این فیلم هستند.

«کوچه ژاپنی‌ها» ساخته امیرحسین ثقفی در فضای شهری ساخته شده است.

«کوچه ژاپنی‌ها» که فیلمنامه آن را امیرحسین ثقفی و علی اصغری به طور مشترک به نگارش درآورده‌اند، پنجمین فیلم سینمایی ثقفی بعد از فیلم‌های «همه چیز برای فروش»، «مرگ کسب و کار من است»، «مردی که اسب شد» و «روسی» است.

در خلاصه داستان این فیلم سینمایی آمده است: «تو نمیتونی با پول همه چیز و همه کس و بخری یه روزی یه جایی یه شب یه وقتی یکی بالا سرته، کوچه ژاپنی‌ها»

«کوچه ژاپنی‌ها» در فضای متفاوتی نسبت به آثار پیشین سازنده‌اش روایت می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است