رابرت دنیرو در «مخصمه ۲» بازی نمی‌‎کند/ اعلام جزییات دنباله «مخمصه» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷
مایکل مان تایید کرد؛

رابرت دنیرو در «مخصمه ۲» بازی نمی‌‎کند/ اعلام جزییات دنباله «مخمصه»

مایکل مان در مصاحبه جدید خود از نبودن رابرت دنیرو در دنباله «مخصمه» خبر داد.

به گزارش صبا به نقل از ایندی وایر، مایکل مان کارگردان سرشناس سینما تایید کرد که خط داستانی‌ای که برای دنباله فیلم «مخمصه» (Heat) در نظر گرفته است مانند سریال «فساد توکیو» محصول شبکه HBO، مجموعه ای «بسیار گران قیمت» نخواهد بود.

کارگردان و نویسنده آمریکایی، «مخمصه ۲» را به عنوان پیش درآمدی برای شخصیت های افسر پلیس وینسنت هانا و گانگستر نیل مک کالی با بازی آل پاچینو و رابرت دنیرو نوشته است و رابطه بین شخصیت هانا و کریس شیرلیس را قرار است به نمایش بگذارد. در نسخه سال ۱۹۹۵ این دو نقش را به ترتیب پاچینو و وال کیلمر بازی کردند.

در حالی که پاچینو احتمالا می‌تواند در نقش هانا بازگردد و او نیز پیش از این تیموتی شالامی را برای بازی در نسخه جوان‌تر خودش انتخاب کرده است با این حال به دلیل فاصله زمانی در قسمت بعدی، مان تایید کرد که دنیرو و کیلمر مجددا نقش‌های خود را بازی نخواهند کرد.

مایکل مان به امپایر گفت: من آن بچه ها را دوست دارم اما باید کاراکترشان ۶ سال از زمانی که در «مخصمه» بودند، کوچک تر باشد.

این کارگردان درباره بودجه فیلم نیز چنین تاکید کرد: این کار کاملا برنامه ریزی شده است که به صورت یک فیلم بی زرق و برق و در حد متوسط ساخته شود نه اینکه به صورت یک سریال گران قیمت یا یک فیلم عظیم به تولید برسد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است