رادیو ایران راز و‌ رمزهای موفقیت در کسب و کار می‌گوید

به گزارش خبرگزاری صبا به نقل از روابط عمومی رادیو ایران، در برنامه جمعه هفدهم تیر 1401 ساعت 15 «خاص باشید» با طاهره سلیمانی مدیر یکی از مجموعه دانش بنیان فعال در حوزه تولید سموم گیاهی، گفتگو خواهد شد.

برنامه «خاص باشید» در حوزه معرفی کارآفرینان موفق ایرانی، کسب و کارهای نوپا و شغل های خلاقانه است. در این برنامه هر هفته گزارشگر برنامه، همراه با یکی از مخاطبانی که به برنامه پیامک زده و تمایل آشنایی با یک حوزه کاری را دارد، به محل کار کارآفرین می رود. در واقع در این برنامه، علاوه بر معرفی مسیری که کارآفرین طی کرده و چالش ها و فرصت های شغلی وی، امکان آشنایی مخاطبان با صاحبان مشاغل و افراد با تجربه در حوزه کسب و کار فراهم می شود؛ تا کسانی که مدت هاست در فکر راه اندازی کسب و کار هستند، سوالات خود را مطرح کنند.

متین السادات فیروزی تهیه کننده برنامه تصریح کرد: این سموم برای مبارزه گیاهان گلخانه ای علیه بیماری های قارچی، تولید می شوند و فاقد هر گونه مواد شیمیایی هستند، ضمن اینکه سموم تولید شده، هیچ ضرری برای انسان و سایر موجودات ندارند و اثری از آن ها روی گیاهان باقی نمی ماند.

او در پایان درباره این برنامه توضیح داد: این برنامه مستند گزارشی است برای معرفی کارآفرینان کشورمان. هر هفته تینا میرکریمی گزارشگر برنامه به محل کار یکی از کارآفرینان موفق می رود و با آنها درباره راز و رمزهای کسب و کارشان گفتگو می کند.

انتهای پیام/