حاشیه کنسرت گرشا رضایی برنامه‌ریزی شده بود/ به آنهایی که به نظام، دولت و مردم آسیب می‌زنند گفت «خاک بر سرشان» | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۰
مدیر برنامه های گرشا رضایی:

حاشیه کنسرت گرشا رضایی برنامه‌ریزی شده بود/ به آنهایی که به نظام، دولت و مردم آسیب می‌زنند گفت «خاک بر سرشان»

مدیر برنامه های گرشا رضایی درباره حاشیه کنسرت گرشا رضایی در زاهدان توضیح داد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «صباهنگ» رادیو صبا روز سه شنبه ۱۴ تیر به بررسی ویدیوی منتشر شده از اجرای کنسرت گرشا رضایی در زاهدان پرداخت.

گرشا رضایی چند روز قبل کنسرتی در زاهدان داشت. ویدیویی از این اجرا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد یکی از تماشاچیان حاضر در سالن در میانه‌ کنسرت فریادزنان از رضایی می‌خواهد که پلی بک اجرا نکند. رضایی در پاسخ به تحقیر این تماشاچی می‌پردازد. او پس از تمسخر تماشاچی معترض مدعی می‌شود گروهش از بهترین موزیسین‌های ایران و دنیا در سبک پاپ هستند و…

حاجی زاده مدیر برنامه ای گرشا رضایی این اتفاق را در برنامه «صباهنگ» رادیو صبا این طور توضیح داد: از اول اجرا این فرد تماشاچی با طنازی و بی احترامی به عوامل اجرای کنسرت شروع به توهین کرد، نوازنده ها و خواننده را مسخره می کرد. قطعا خود فرد فیلم کامل این ماجرا را دارد. ما بارها به ایشان تذکر دادیم , از حراست سالن خواستیم که با ایشان برخورد کنند چون ریتم برنامه را به هم می ریخت ولی متاسفانه در برخی موقعیت ها و شهرستان ها به دلایل امنیتی به خاطر تشویشی و تشنجی که در سالن ایجاد می شود، نمی توان با آنها برخورد کرد. در تهران اگر یک خانم روسری اش عقب برود حراست سالن به راحتی و بدون حاشیه به او تذکر می دهد ولی در برخی شهرستان ها نمی توان با تماشاچی ها برخورد کرد.

مدیر برنامه های گرشا رضایی گفت: اگر به صورت کارشناسی تمام کارهای گرشا رضایی بررسی شود متوجه می شوید که هیچ سابقه پلی بکی در کارهایش وجود ندارد حتی در اجراهای سازمانی با هزینه مناسب هم حتی پلی بکی وجود نداشته است.

وی افرود: پشت این ماجرا یک تیم قرار دارد و برنامه ریزی شده است. اگر فیلم کامل این اتفاق را ببینید متوجه می شوید که این جمله ای که از گرشا رضایی منتشر شد که می گوید «خاک بر سرشان» خطابش کسانی است که به این نظام، دولت، مردم، اجتماع و هنرمندان آسیب می زنند.

مدیر برنامه های گرشا رضایی در پایان گفت: حدس می زنیم که چه کسی پشت این ماجرا است ولی بنا به دلایلی نمی توانیم اسم ببریم و این فقط یک حدس است، البته در باره این اتفاق شب گذشته گرشا رضایی در صفحه شخصی خود به مردم توضیح داده است.

برنامه «صباهنگ» از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۹ با اجرای فریبا باقری و تهیه کنندگی سیامک احمدی پور تقدیم مخاطبان می شود علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت رادیو صبا و بخش «گفتم گفت» شنونده این گفتگو باشند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است