جزئیات جشنواره برنامه‌های منتخب رادیو تهران از نظر مخاطبان | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۴

جزئیات جشنواره برنامه‌های منتخب رادیو تهران از نظر مخاطبان

در جشنواره «تهران 360» مخاطبان از عید قربان تا غدیر برنامه های مورد علاقه خود را از میان پنج برنامه تعیین شده رادیو تهران انتخاب می کنند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، پروانه طهماسبی دبیر جشنواره «تهران ۳۶۰» گفت: شبکه رادیویی تهران به منظور ایجاد رقابت بین عوامل سازنده برنامه های شبکه، جشنواره «تهران ۳۶۰» را برگزار می کند. در این جشنواره داور اصلی مخاطبان هستند و مخاطبان با رای خود بهترین برنامه را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: زمان شروع این جشنواره ۱۹ تیر ماه مصادف با عید قربان و زمان پایان آن ۲۷ تیرماه مصادف با عید غدیر خواهد بود.

به گفته وی، از برنامه های حاضر در رقابت در مرحله اول (عید تا عید) می توان به بیدار باش تهران، شهر آفتاب از گروه برنامه ریزی و مدیریت شهری، سعادت آباد از گروه تهران و رویدادها، ۰۲۱ از گروه تفریحات و سرگرمی و تهران من از گروه اخلاق و زندگی شهروندی اشاره کرد.

دبیر جشنواره «تهران ۳۶۰» با اشاره به شیوه نظرسنجی در این جشنواره توضیح داد: مخاطبان می توانند به صورت پیامکی با شماره ۳۰۰۰۰۹۴ و از طریق سایت رادیو تهران برنامه منتخب خود را انتخاب می کنند. علاوه بر این نظرسنجی از طریق ۱۶۲ روابط عمومی سازمان صدا و سیما هم امکانپذیر است.

پروانه طهماسبی از اهدای جوایز ما بین مخاطبان رادیو تهران خبر داد و گفت: علاوه بر این که یک برنامه با رای مخاطبان و یک پرومو صوتی با رای کارشناسان منتخب و شایسته دریافت جایزه خواهد شد، در روز دوشنبه ۲۷ تیرماه، مصادف با عید غدیر به ۱۰ نفر از رای دهندگان به قید قرعه جوایز نقدی اهدا می شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه یکی از ویژگی های رادیو موفق و پرشنونده، تعامل بیشتر با مخاطبان است، ترغیب و تبدیل شنونده منفعل به شنونده فعال یکی از شاخصه های یک رادیو پرشنونده است، به همین منظور شبکه رادیویی تهران قصد دارد در هر فصل جشنواره تهران ۳۶۰ را برگزار کند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است