گالری‌گردی در آخر هفته گرم تابستانی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۶

گالری‌گردی در آخر هفته گرم تابستانی

امروز جمعه ۱۷ تیرماه چند نمایشگاه هنرهای تجسمی در شهر تهران افتتاح می‌شوند.

به گزارش خبرنگار تجسمی خبرگزاری صبا، امروز جمعه ۱۷ تیرماه باتوجه به تعطیلی آخر هفته و روال کار نگارخانه‌ها چند نمایشگاه انفرادی و گروهی آثار هنرمندان عرصه‌ تجسمی را در معرض تماشا قرار می‌دهند. در این راستا فرصت مناسبی در اختیار علاقه‌مندان به هنر قرار دارد تا اوقات فراغت پایان هفته گرم تابستانی خود را با هنر سپری کنند.

در ادامه به معرفی چند نمایشگاه که امروز افتتاح می شوند، می‌پردازیم.

نمایشگاه انفرادی مینا نادری به نام «باغ ناپایدار» امروز جمعه ۱۷ تیر ماه در گالری هما افتتاح می‌شود و تا سه‌شنبه ۲۸ تیر ماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان برای بازدید از این‌ نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۲ تا ۲۰ به نشانی تهران، خیابان کریم خان زند، خیابان سنایی، کوچه چهارم غربی، پلاک ۸، واحد یک مراجعه کنند.

«به میانجی نگاه» عنوان نمایشگاه انفرادی نقاشی و چاپ دستی لیلی رشیدی است که از ۱۷ تا ۳۱ تیرماه در گالری این‌/جا برپا می‌شود.

این‌ نمایشگاه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۹در نشانی تهران، ﺧﯾﺎﺑﺎن کریمخان‌زند، خیابان میرزای‌شیرازی، شماره ۹۵ میزبان مخاطبان است.

نمایشگاه انفرادی الهام پورخانی به نام «زمان درگذر» از ۱۷ تیر تا ۳ مرداد ماه در گالری باوان در معرض تماشا قرار می‌گیرد.

علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه برای بازدید از این نمایشگاه به نشانی تهران، خیابان مطهری، خیابان لارستان، خیابان عبده، پلاک ۷ مراجعه کنند.

نمایشگاه انفرادی بهراد امین‌سلماسی به نام «آسمان‌های بهراد» از ۱۷ تا ۲۲ تیرماه در گالری کاما برپا می‌شود.

این نمایشگاه همه‌روزه به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۱۹ در نشانی تهران، خیابان پاسداران، خیابان گلستان دهم، پلاک ۴۴، ساختمان فرین، طبقه دوم در معرض تماشا قرار می‌گیرد.

نمایشگاه گروهی «ضمیر ۱۸۰ درجه» با کیوریتوری مهرنوش کمند از ۱۷ تا ۳۱ تیرماه در گالری شریف برپا می‌شود.

این‌ نمایشگاه همه‌روزه به جز شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ در نشانی تهران، میدان قدس، خیابان شریعتی ،کوچه ماهروزاده، پلاک ۱۱ میزبان بازدیدکنندگان است.

نمایشگاه مروری بر آثار استاد صادق تبریزی از ۱۷ تا ۲۸ تیرماه در گالری سهراب برپا می‌شود.

علاقه‌مندان برای بازدید از این آثار می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ به نشانی تهران، خیابان سمیه، قبل از رامسر،‌ شماره ۱۴۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است