ادی احترام کوپولا، پاچینو، مان و دنیرو به جیمز کان/ او بسیار سرزنده بود | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۱

ادی احترام کوپولا، پاچینو، مان و دنیرو به جیمز کان/ او بسیار سرزنده بود

شخصیت های مهم هالیوود از جمله عوامل فیلم «پدرخوانده» به خبر درگذشت جیمز کان واکنش نشان دادند.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، شب گذشته ۷ جولای بلافاصله بعد از اعلام خبر درگذشت جیمز کان ستاره فیلم های «پدرخوانده»، «میزری» و «سارق»، بسیاری از بزرگان هالیوود از جمله فرانسیس فورد کوپولا، آل پاچینو، رابرت دنیرو و مایکل مان به این بازیگر تازه درگذشته هالیوود ادای احترام کردند.

آل پاچینو همبازی جیمز کان در فیلم های «پدرخوانده»، «پدرخوانده ۲» و «دیک تریسی» در پیامی به همبازی سابقش چنین ادای احترام کرد: جیمی برادر من در دنیای قصه (جیمز کان در فیلم «پدرخوانده» نقش برادر بزرگتر آل پاچینو را ایفا کرده بود.) و دوست همیشگی ام بود. سخت است باور کنیم که او دیگر در این جهان نخواهد بود زیرا که او بسیار سرزنده و جسور بود. جیمی یک بازیگر عالی، یک کارگردان درخشان و دوست عزیزم بود. دلم برایش تنگ می شود.

رابرت دنیرو دیگر چهره مهم سینمایی جهان نیز درگذشت ستاره «پدرخوانده» را تسلیت گفت: من از شنیدن خبر درگذشت جیمی خیلی خیلی ناراحت هستم.

فرانسیس فورد کوپولا خالق مجموعه فیلم های «پدرخوانده» درباره کان گفت: جیمی کسی بود که زندگی من را بهتر کرد و نزدیک تر از هر شخص دیگری که تاکنون در سینما شناخته ام به من بود. این دوستی از زمانی که در فیلم «مردمان باران» با هم کار کردیم بود و تا تمام نقطه عطف های زندگی ام ادامه داشت. فیلم ها و نقش های خوبی که بازی کرد هرگز فراموش نمی شوند. او دوست قدیمی من، همکارم و یکی از باحال ترین افرادی بود که تاکنون شناخته ام.

مایکل مان کارگردان فیلم «سارق» نیز درباره این بازیگر گفت: جیمی فقط یک بازیگر بزرگ و با تعهد و با روحیه ای خطرپذیر نبود بلکه او در هسته وجودی اش سرزندگی داشت که همه چیز را از هنر و دوستی گرفته تا ورزش دو و میدانی در درونش داشت. من او را دوست داشتم و عاشق کار کردن با او بودم.

کتی بیتس بازیگر فیلم «میزری» نیز در واکنش به این خبر چنین عنوان کرد: نمی توانم باور کنم که جیمی از دنیا رفته است. کار با او در فیلم «میزری» یکی از عمیق ترین و کامل ترین تجربه های حرفه ای من بود.

خانواده کان روز گذشته اعلام کردند این بازیگر در سن ۸۲ سالگی از دنیا رفته است. در بیانیه خانواده جیمز کان به علت درگذشت این بازیگر اشاره ای نشد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است