ساختمان کانون اصفهان تخریب نشده است/ پس از اتمام پروژه قطار شهری برمی‌گردیم | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۶
سرپرست کانون اصفهان عنوان کرد:

ساختمان کانون اصفهان تخریب نشده است/ پس از اتمام پروژه قطار شهری برمی‌گردیم

سرپرست فعلی کانون اصفهان در راستای خبر تخریب ساختمان کانون در شعبه لاله‌زار گفت که هیچ تخریبی صورت نگرفته و پس از اتمام وقتی پروژه قطار شهری به ساختمان برمی‌گردند.

به گزارش صبا، چندی پیش خبری در قضای مجازی منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اصفهان شعبه لاله‌زار تخریب و به ایستگاه مترو تبدیل شود که در این راستا روابط عمومی کانون استان اصفهان اعلام کرد: این ساختمان تخریب نمی‌شود و صرفا برای رعایت ایمنی تعطیل و محلی جایگزین شده است و بعد از تکمیل کانال مترو از زیر ساختمان، مجدد بعد از چک ایمنی بازگشایی می‌شود.

اکنون در پی انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر این که قرار است ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای قطار شهری تخریب شود با منیره جعفری سرپرست فعلی کانون اصفهان که به تازگی منصوب شده است، تماس گرفته شد و او در این رابطه گفت: این تصویر متعلق به ساختمان اداره کل کانون است که از سال ۴۶ تاکنون در اختیار کانون بوده و قرار نیست تخریب شود. دو سال قبل یعنی از سال ۱۳۹۹ پروژه قطار شهری و ایستگاه مترو در این مکان آغاز شد و به دلیل عمق حفاری ها در زیر ساختمان به دلیل ایجاد خطر برای همکاران و بنا به حکم دادستانی تخلیه شد.

جعفری تصریح کرد: در آن زمان هیچ نهاد و رسانه ای از ما حمایت نکرد و ناچار شدیم چند ماهی در یکی از مراکز کانون مستقر شده و فعالیت کنیم اما با همت سرپرست قبلی کانون و مساعدت و پیگیری نمایندگان شورای اسلامی شهر جدید و مجلس شورای اسلامی و دستور شهردار در تصویب اجاره مکان تا پایان پروژه قطار شهری برای کانون، در حال حاضر این اداره کل در یک ساختمان ۴ طبقه مستقر است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی پروژه قطار شهری تمام شود، کانون به محل قبلی خود برمی‌گردد و درحال حاضر نیز فروشگاه محصولات کانون در همان ساختمان واقع در میدان قدس و کنار پروژه مشغول به فعالیت است. تاکنون هیچ بخشی از ساختمان کانون تخریب نشده است و پرداختن به این مساله پس از ۲ سال از شروع پروژه ای که تقریبا ۶۳ درصد آن انجام شده است، جای تعجب دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است