سینا ذکایی ۲ شگفتانه داشت/ اجرای «آقای حکایتی» و «خونه مادربزرگه» با صدای حمید غلامعلی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۱
گزارش صبا از کنسرت «طهران، باران بهاری»؛

سینا ذکایی ۲ شگفتانه داشت/ اجرای «آقای حکایتی» و «خونه مادربزرگه» با صدای حمید غلامعلی

کنسرت «طهران، باران بهاری» جمعه 17 تیرماه به رهبری سینا ذکایی در تالار وحدت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار موسیقی صبا، شب گذشته جمعه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۱ کنسرت گروه سینا ذکایی با عنوان «طهران، باران بهاری» به رهبری سینا ذکایی در تالار وحدت روی صحنه رفت.

این کنسرت با اجرای برگزیده‌ای از خاطره‌انگیزترین و شادترین موسیقی‌های ایران و جهان با تنظیم مجدد سینا ذکایی و در حضور مهمانانی چون افسر اسدی، اصغر همت، بهرام دهقانیار، مسعود فروتن و مرتضی کاظمی و همچنین فوتبالیست پیشکسوت محمدرضا مهرانپور برگزار شد.

در این اجرا نوازندگانی چون علی ضرابی و کامیار ماندگاریان (ترومپت)، رامین براتی (ترومبون)، امیرحسام زبردست (ساکسفون)، سهیل اباذری (پیانو)، سروش عمومی (درامز)، امین قیاسی و پانیذ شهرستانی (پرکاشن)، مازیار احمدپور (گیتار) و فرید الهی (گیتار باس) سینا ذکایی را که خود نوازندگی فلوت را بر عهده داشت، همراهی کردند.

ذکایی برای مخاطبان خود شگفتانه‌ای نیز در نظر گرفته بود که با استقبال و هیجان حاضران روبه‌رو شد. او با این مقدمه شگفتانه خود را اجرا کرد: قطعه‌ای که می‌خواهیم برایتان اجرا کنیم فقط یک سال با من فاصله سنی دارد. این اثر زمانی خلق شد که من کودکی یک‌ساله بودم. این موزیک بر خلاف باقی قطعه‌هایی که اجرا شد با کلام همراه است و همه شما آن‌را ازبر هستید. خواننده‌ای که او را خواهید دید به واسطه دوستی‌مان قبول کرد امشب این قطعه را اجرا کند.

پس از این مقدمه موسیقی تیتراژ «آقای حکایتی» به اجرا درآمد و حمید غلامعلی  خواننده پیشکسوت در میان تشویق و هیجان حاضران روی صحنه آمد و با همراهی مخاطبان حاضر در تالار قطعه «آقای حکایتی» را اجرا کرد.

تنظیم این قطعه به گونه‌ای بود که ادامه آن با موسیقی تیتراژ «خونه مادربزرگه» تلفیق شده بود و این قطعه نیز به طور کامل و در ادامه قطعه قبل به اجرا درآمد.

این نوستالژی چنان با استقبال روبه‌رو بود که در انتهای کنسرت نیز به درخواست حاضران مجدد اجرا شد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است