ایفای نقش یک زن قهرمان سعادتی بود/ امیدوارم نقش‌های بهتری برای زنانِ بازیگر نوشته شود

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری صبا، فیلم سینمایی «هِناس» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه پس از اکران‌های مردمی در شهرهای مختلف ایران میزبان مخاطبان خود در سینما ویلاژتوریست شهر مشهد شد.
در این اکران مردمی، مریلا زارعی بازیگر فیلم «هِناس» و حسین دارابی و محمدرضا شفاه نیز اثر حضور داشتند.
مریلا زارعی بازیگر «هِناس» پیش از نمایش فیلم بیان کرد: بسیار خوشحالم که در شهر محبوبم، مشهد، حضور دارم و در خدمت مردم دوست‌داشتنی‌اش هستم. از اینکه برای تماشای این فیلم به سینما آمدید، ممنونم و امیدوارم زمانی که فیلم را تماشا کردید، همچنان از خرید بلیت رضایت داشته باشید.
وی ادامه داد: اگر اشکالی در فیلم وجود داشت و یا به دلتان نچسبید، به بزرگواری خودتان ببخشید و برای دوستان دعا کنید تا بتوانند فیلم‌های بهتری را بسازند تا ما به عنوان بازیگر در آن بازی کنیم و شما به عنوان مخاطب لذت ببرید.
این بازیگر سینما با بیان اینکه در درجه اول آنچه که پس از پذیرفتن یک نقش برایش اهمیت دارد، این است که وظیفه‌ای را که برعهده‌اش گذاشته شده است به نحو احسن انجام بدهد، بیان کرد: خوشبختانه لطف خدا و مخاطبان شامل حالم و دعای آن‌ها پشت سرم بوده است که تا اینجا آمدم. امید دارم در آینده بتوانم نقش‌هایی را انتخاب کنم که مخاطبان دوست داشته باشند و یا اینکه به طوری کلی بگویم عشق به مخاطبان است که باعث می‌شود در همه مشکلات ما همچنان بتوانیم کار کنیم.
زارعی افزود: در حقیقت من به عشق مخاطبان و به عشق تاثیرگذاری این کار را می‌کنم و باید بگویم مخاطبان را بسیار دوست دارم، برایشان ارزش و احترام قائلم، برای تک‌تک آن‌ها کلاه از سر برمی‌دارم و می‌گویم اینکه تماشاگر در شرایط فعلی انقدر صبورانه همچنان از ما حمایت می‌کند، قابل تجلیل و سپاسگزاری‌ست.
وی با بیان اینکه بسیار خوشحال است که خداوند این فرصت را به او داده است تا نقش یکی از زنان قهرمان سرزمینش را ایفا کند، مطرح کرد: این اتفاق باعث شد از منظر این زن جهان را ببینم و لمس کنم. در حقیقت برای من سعادت بزرگی بود که در این فیلم نصیبم شد.
زارعی در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: امیدوارم نقش‌های بهتری برای زنانِ بازیگر نوشته شود چراکه در سینما زنان قهرمانی در همه عرصه‌ها با همه اعتقادات داریم که هنوز شناخته نشده‌اند. همچنین امید دارم در این میان سهمی هم به منِ کوچک داده شود تا قدرتی داشته باشم و بتوانم به‌گونه‌ای بازی کنم که شما لذت ببرید.
محمدرضا شفاه تهیه‌کننده اثر در ادامه با اشاره به اینکه مریلا زارعی جزو آن دسته از هنرمندانی است که اگر قبول کند یک نقش را بازی کند با همه وجودشان پای نقش می‌آید، مطرح کرد: ما این موضوع را از نزدیک در فیلم خود لمس کردیم. البته پیش از این بازی ایشان را در آثار سینمایی دیده بودیم و دوست داشتیم و امروز هم افتخار این را داشتیم با او کار کنیم.
وی خاطرنشان کرد: مریلا زارعی کنار ما در این فیلم با همه وجود زحمت کشید. «هِناس» جزو آن دسته از فیلم‌هایی است که افراد باید به کاری که در اثر برعهده می‌گیرند، اعتقاد داشته باشند و باید بگویم او با اعتقاد در این فیلم حاضر شد و نقش‌آفرینی کرد.
انتهای پیام/