موزه گنجینه بابل میزبان «هومِهر» می‌شود

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه رویداد، نمایشگاه گروهی نقاشی «هومِهر» با مجموعه آثاری از شیلا خوش اقبال و فرشته زیبایی ساعت ۹ روز دوشنبه، ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۱ با حضور پدیدآورندگان آثار در موزه گنجینه بابل افتتاح می‌شود.

بخش عمده فعالیت فرشته زیبایی در حوزه نقاشی در سبک دکوراتیو دسته‌بندی می‌شود.

شیلا خوش اقبال در یادداشت کوتاهی به مناسبت برپایی «هومهر» چنین نوشته است: «در دانشگاه آموختم افکارم را به راحتی و بدون در نظر گرفتن بایدها و نبایدها روی بوم بکشم، پس سبک سورئالیسم را انتخاب کردم و تا امروز، همچنان مشتاقانه سوژه‌هایم را با پیام‌های خاص خودشان روی کاغذ یا بوم می‌آورم. همیشه سعی کردم به کمک رنگ‌ها و رقص انگشتانم روی کاغذ و بوم افکارم را به نمایش بگذارم. فکر می‌کنم هدف از خلقت من یادآوری دنیای واقعی و رنگی به انسانها بوده است؛ تا شاید روزی، جایی، یک نفر نقاشی‌هایم را با دل ببیند و پیامم را به گوش ردم خاکستری جهان امروز برساند. گاهی فکر می‌کنم کاش می‌توانستم این کاغذها و بوم‌ها را به پای کفتران ببندم تا آن‌ها را به مقصدی نامعلوم ببرند. شاید دلیل جوانه زدن تفکری بشوم و همین برای من کافی ست.»

علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی می‌توانند تا ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۱ به مدت سه روز از ساعت ۹ الی ۱۲ و همچنین از ساعت ۱۶ تا ۱۹ با حضور در موزه گنجینه بابل به تماشای آثار این دو هنرمند جوان بپردازند.

مخاطبان برای تماشای ۴۵ تابلوهای نقاشی و پنج تابلو-سنگ حجمی ارائه شده در نمایشگاه گروهی نقاشی «هومهر» می‌توانند به موزه گنجینه بابل واقع در شهر بابل، خیابان مدرس مراجعه کنند.

انتهای پیام/