پرداختن به معضل ازدواج با سیاه‌بازی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۱

پرداختن به معضل ازدواج با سیاه‌بازی

برنامه زنده «سیاه سفید» پنجشنبه 23 تیر 1401 ساعت 18 در رادیو صبا روی آنتن می‌رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، برنامه رادیویی سیاه‌بازی با عنوان «سیاه سفید» به صورت زنده و تعاملی پنجشنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۱ با نگاهی طنز به بررسی موانع ازدواج جوانان از رادیو صبا پخش می‌شود.

انسیه شمس الهی تهیه کننده و نویسنده این برنامه گفت: «سیاه سفید» با رویکرد پرداختن به موانع ازدواج جوانان، با نقدی طنازانه به مشکلات اقتصادی جوانان برای ازدواج می‌پردازد و از سختی امرار معاش تا نداشتن ضامن بانکی برای وام ازدواج می گوید.

او ادامه داد: در این قسمت از برنامه «سیاه» عاشق دختری می‌شود و به خواستگاری می‌رود، خانواده عروس با توقعات بالا، تجمل گرایی و چشم و هم چشمی مانع ازدواج سیاه می‌شوند و او درنهایت مجرد می ماند.

شمس الهی در پایان بیان کرد: یکی از بخش‌های مهم این برنامه تعامل با مخاطبان است که در این بخش «سیاه» پاسخگوی پیشنهادات و نظرات مردمی درباره ازدواج می‌شود. در بخش از شنوندگان می خواهیم که فرض کنند «سیاه» خواستگار دختر آنها است و با تماس با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ و ارسال پیامک به سامانه ۳۰۰۰۰۱۰۵۵ توقعات خود را از داماد آینده برای ازدواج بیان کنند.

برنامه «سیاه سفید» ۲۳ تیرماه ساعت ۱۸ به تهیه کنندگی و نویسندگی انسیه شمس اللهی و اجرای مهبد قناعت پیشه و بازیگری علیرضا یزدانی از رادیو صبا پخش می شود. روز پنجشنبه مژگان واعظیان، آتنا سادات محمد پناه و مهران رجب علی به عنوان بازیگر مهمان در این برنامه حضور دارند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است