اهدای مجسمه‌های والتر وایت و جسی پینکمن به شهر آلبوکرکی/ کرانستون بیانیه داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۸

اهدای مجسمه‌های والتر وایت و جسی پینکمن به شهر آلبوکرکی/ کرانستون بیانیه داد

دو مجسمه برنزی از کاراکترهای سریال «بریکینگ بد» به شهر آلبوکرکی اهدا می شود.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، تجارت امپراتوری والتر وایت گویا در ایالت نیومکزیکو دائمی شده است.

وینس گیلیگان خالق مجموعه «بریکینگ بد» دو مجسمه از شخصیت‌های اصلی این سریال یعنی والتر وایت با بازی برایان کرانستون و جسی پینکمن با بازی آرون پل را به افتخار این دو بازیگرِ مجموعه برنده جایزه امی شبکه AMC  سفارش داده است تا در شهر آلبوکرکی ایالت نیومکزیکو به نمایش در بیاید.

در سریال «بریکینگ بد» برایان کرانستون نقش یک معلم دبیرستانی را بازی می کند که تبدیل به سازنده مواد مخدر می شود و آرون پل نیز در نقش همکار تجاری وایت، جانشینش و فروشنده مواد مخدر بازی می‌کند.

سریال «برکینگ بد» در سال ۲۰۱۳ به پایان رسید. با این حال نتفلیکس فیلمی با عنوان «ال کامینو»  از این مجموعه ساخت و همینطور پیش درآمد اسپین آف این مجموعه با عنوان «بهتره با سول تماس بگیری» نیز بر محوریت شخصیت وکیل قصه با بازی باب اودنکرک تولید شده است.

گیلیگان در یک بیانیه مطبوعاتی گفت: در طی ۱۵ سال گذشته دو سریال تلویزیونی و یک فیلم ساخته ایم و آلبوکرکی برای ما فوق العاده بوده است. می‌خواستم لطفش را پاسخ بدهم و چیزی را به آن شهر پس بدهم.

مجسمه های برنزی این دو کاراکتر توسط گیلیگان و بخش تلویزیونی سونی پیکچرز به شهر آلبوکرکی اهدا خواهد شد. قرار است این مجسمه ها در ماه جولای در مرکز همایش آلبوکرکی به نمایش گذاشته شوند.

برایان کرانستون و آرون پل نیز با ارسال بیانیه و نوشتن یک شوخی به این خبر واکنش نشان دادند. در متن بیانیه این دو بازیگر آمده است:ما نیز از اینکه مجسمه‌ها در یک محیط سربسته قرار خواهند گرفت خوشحالیم چون از گزند انتقاد کبوتران محافظت می شویم.

‌انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است