«روزی روزگاری در مریخ» مجوز پخش ندارد/ ساترا تذکر داد | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۵۱
ادامه چالش‌های سریال جدید پیمان قاسمخانی؛

«روزی روزگاری در مریخ» مجوز پخش ندارد/ ساترا تذکر داد

«روزی روزگاری در مریخ» مجوز پخش ندارد و به علت اخطار ساترا از خروجی نماوا حذف شده است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، علت حذف سریال «روزی روزگاری در مریخ» ساخته پیمان قاسمخانی و محسن چگینی از نماوا، اخطاریه ساترا بوده است.

صبح امروز ۲۲ تیرماه حذف دومین قسمت از مجموعه نمایش خانگی «روزی روزگاری در مریخ» از خروجی پلتفرم نماوا، حرف‌وحدیث‌های فراوانی را به وجود آورد و درنهایت محسن چگینی تهیه‌کننده سریال در گفتگو با ایسنا، علت این اتفاق  را مشکل فنی عنوان کرد، اما در جدیدترین خبرها، روابط عمومی پلتفرم نماوا ادعای محسن چگینی، کارگردان و تهیه‌کننده سریال «روزی روزگاری مریخ» مبنی بر حذف این سریال از نماوا به علت مشکل فنی را تکذیب کرد و دلیل اصلی حذف این سریال را نداشتن مجوز رسمی ساترا اعلام کرد.

همچنین پیگیری‌های خبرنگار صبا حاکی از آن است که اخطار سازمان تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی (ساترا) علت حذف «روزی روزگاری در مریخ» از نماوا بوده است و چون از آنها خواسته شده سریال بدون مجوز پخش نکنند، آنها سریال را عرضه نکرده‌اند.

با وجودی که نماوا به علت نامه اخطاریه صادرشده از سوی ساترا، این مجموعه را حذف کرد، اما فیلیمو این کار را انجام نداد و قسمت دوم آن را نیز امروز ۲۲ تیرماه به انتشار رساند.

«روزی روزگاری در مریخ» به کارگردانی پیمان قاسم‌خانی و محسن چگینی که پروانه انتشار از ساترا ندارد، در ادامه روند پخش بدون مجوز سریال‌ها و برنامه‌ها در پلتفرم‌ها منتشر شده است.

همچنین مدیران‌ نماوا درمظر دارند بعد از ارائه مجوز رسمی ساترا از سوی تهیه‌کننده، ادامه این سریال را در پلتفرم خود پخش کنند.

مصطفی قاسمیان

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است