معرفی ۲ فیلم روز جهان؛ از ابرقهرمانی جدید مارول تا انیمیشن خشن «مینیون‌ها» | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵
با آثار تصویری روز دنیا آشنا شوید؛

معرفی ۲ فیلم روز جهان؛ از ابرقهرمانی جدید مارول تا انیمیشن خشن «مینیون‌ها»

با دو فیلم تازه اکران شده و از پرفروش ترین های سال 2022 یعنی «ثور: عشق و تندر» و «مینیون‌ها: ظهور گرو» آشنا شوید.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان صبا، «ثور: عشق و تندر» نام فیلم جدید ابرقهرمانی دیزنی است که براساس کتاب های کامیک مارول با محوریت شخصیت ثور به نمایش درآمده است. بازیگران این فیلم را کریس همسورث، کریستین بیل، تسا تامپسون، جیمی الکساندر، تایکا وایتیتی، راسل کرو و ناتالی پورتمن تشکیل می دهند.

این فیلم که با بودجه ۲۵۰ میلیون دلاری ساخته شده از روز ۸ جولای در سینماهای آمریکا روی پرده رفته است.

در «ثور: عشق و تندر»، ثور از والکری، کورگ و دوست سابق خود جین فاستر کمک می گیرد تا با شخصیت گور که قصاب خدایان است و تصمیم دارد خدایان را منقرض کند، مبارزه کند.

دنباله فیلمِ «ثور: رگناروک» در وبسایت راتن تومیتوز از ۳۵۴ منتقد، امتیاز ۶۷ درصد را کسب کرده است. منتقدی که این فیلم را دوست نداشت درباره آن نوشت: ممکن است چکش تایکا وایتیتی به سر خودتان بخورد. استیون رامی منتقد استرالیایی نیز فیلم را یکی از بامزه ترین آثار ابرقهرمانی که تاکنون دیده است، خواند. منتقد دیگری نیز با کنایه به ولخرجی فیلم نوشت به نظر «ثور» به یک بلندگوی ۱۸۵ میلیون دلاری که تنها برای بلندکردن صدای تایکا وایتیتی اختصاص داده شده، شبیه است.

این فیلم تا به امروز ۳۱۵ میلیون دلار فروش کرده است و از لحاظ فروش به عنوان دهمین فیلم پرفروش سال شناخته می شود.

«مینیون‌ها: ظهور گرو» عنوان فیلم انیمیشن آمریکایی به تهیه کنندگی کمپانی ایلومینیشن است که دنباله ای بر فیلم اسپین آف «مینیون ها» محصول ۲۰۱۵ و پنجمین قسمت فرنچایز «من نفرت انگیز» است.

داستان «مینیون ها» درباره گرو ۱۲ ساله است که در حومه شهر زندگی می کند. گرو رویای تبدیل شدن به بزرگترین ابرشرور دنیا را در سر می پروراند.

این فیلم که با بودجه ۸۰ میلیون دلاری ساخته شده است تا به امروز بیش از ۴۲۰ میلیون دلار فروش کرده است.

«مینیون‌ها: ظهور گرو» در وبسایت راتن تومیتوز از میان ۱۵۹ منتقد امتیاز ۷۲ درصد را کسب کرده است. منتقدی درباره فیلم نوشت: داستان «ظهور گرو» خیلی زود فراموش می شود با این حال به نظر یک کار عالی است. منتقد دیگری نیز این انیمیشن را ستایش کرد و نوشت: کار بامزه ای است، بچه هایی که کنار من نشسته بودند به طرز عجیبی لحظات خوشی را می گذراندند، البته که انیمیشن خشنی است.

«مینیون‌ها: ظهور گرو» تا به امروز پرفروش ترین انیمیشن سال ۲۰۲۲ لقب گرفته است. این انیمیشن ضمنا در میان پرفروش ترین های سال ۲۰۲۲ جایگاه ششمین فیلم را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است