جف گلدبلوم در نقش زئوس ظاهر می‌شود/ هیو گرانت از پروژه کنار رفت

به گزارش صبا به نقل از ددلاین، جف گلدبلوم بازیگر فیلم «دنیای ژوراسیک قلمرو» در سریال کمدی سیاه مربوط به اسطوره‌ های یونان نتفلیکس با عنوان «کائوس» در نقش زئوس خدای انتقام‌جو ظاهر می شود. چارلی کوول سازنده و نویسنده این مجموعه است.

جف گلدبلوم در این مجموعه جایگزین هیو گرانت می شود که در ابتدا برای این نقش انتخاب شده بود اما به دلیل در دسترس نبودن در تاریخ تولید، مجبور به کناره گیری از این مجموعه شد.

گلدبلوم به گروه بازیگران «کائوس» که شامل جانت مک‌تیر، کلیف کورتیس، دیوید تیولیس، کیلیان اسکات، آرورا پرینو، میسیا باتلر، لیلا فرزاد، نبهان رضوان، راکی ​​آیولا و استنلی تاونسند می‌پیوندد.

«کائوس» به عنوان یک برداشت جسورانه و کمدی سیاه معاصر از اساطیر یونان معرفی شده است که به بررسی عشق، قدرت و زندگی در جهان تبهکاران می پردازد.

گلدبلوم در این سریال نقش زئوسِ به ظاهر قدرتمند، اما به شدت دلواپس و انتقام‌جو را بازی می‌کند که مدت ها است از جایگاه خود به عنوان پادشاه خدایان لذت می‌برد. تا اینکه او یک روز صبح وقتی از خواب بیدار می شود، متوجه چین و چروک روی پیشانی خود می شود. سپس دوره روان رنجوری اش شروع می شود و او را در مسیری خطرناک قرار می دهد. زئوس متقاعد می شود که سقوطش در راه است  و نشانه هایی از این سقوط را در همه جا می بیند.

فیلمبرداری این سریال قرار است اواخر تابستان امسال آغاز شود.

انتهای پیام/